Bondepigen skriver:
Jeg putter jo sammen med Emma om aftenen i min seng (virkelig dårlig vane). Den anden aften, hvor jeg som sædvanlig krævede ro, og lå med lukkede øjne for at vise jeg ville sove... Så skulle jeg pludselig gabe og det gjorde jeg jo så med lukkede øjne stadigvæk. Da jeg lukkede munden igen, lukkede jeg tænderne om noget loddent og jeg hostede og spruttede af væmmelse..
Så havde tøsepigen åbenbart lige syntes at det var sjovt at putte bamse Hennings fod ind i min mund... Og SÅ kunne jeg altså ikke længere lade som om jeg var ved at falde i søvn, og jeg skraldgrinede og det samme gjorde Emma. Hun finder på mange skøre ting og det er så skønt at det næsten altid er når jeg er i dårligt humør, så redder hun altså lige hele min dag!
Hehehe, ååhhhh, ej hvor herligt altså
....Kunne lige se det for mig 
En anden ting (ikke for at blande mig .....kom bare til at tænke på det)
Hvad gør du så med denne vane/hyggestund, når Emma bliver storesøster?
Bliver det prioteret fortsat, så hun ikke mærker nogen ændring, eller kan du risikere, at du er alene nogle gange med dem begge, så du ikke har tid/mulighed for, at ligge sådan hver aften med Emma mere?
Da jeg fik Celina, var det hende jeg lå i sengen og ammede i søvn.
Det var mit snit til at få en uforstyrret time eller to alene om aftenen.
Men nu var Bianca så også vant til at blive puttet hos sig selv. For ellers tror jeg, at hun ville føle det som et stort tab!
Og jeg er jo jævnligt alene med begge børn, så jeg ville umuligt kunne tilgode se den ene med sådan en hygge-putte-stund .....hvor end jeg gerne ville. Det var bare ikke muligt. Og ofte gik jeg også selv helt kold, fordi jeg var så udmattet.
Ikke for at blande mig på en træls måde. Jeg kom bare lige til at tænke på, at det jo nok kunne blive en svær omvæltning, som Emma ville mærke meget, hvis det forsvandt, når en dag hun bliver storesøster....?!
....Men Ove er måske altid hjemme hver aften, så I sagtens kunne fortsætte med Jeres lille ritual?
Anmeld