SØGES: en forårs jakke eller en poncho.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.131 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Trine89

Jah nu er mave ved at være så stor at jeg snart ikke kan lukke min jakke mere, den nederste knap kan ikke knappes :s og det er altså stadig for koldt at gå rundt uden jakke. hehe.. 

jeg søger en jakke eller en poncho til lige omkring de 300 kroner. som jeg vil kunne bruge her mens jeg er gravid.. 
Jeg er nu 21+3 så maven vil jo nok vokse en del endnu..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

cecilie1984

Trine89 skriver:

Jah nu er mave ved at være så stor at jeg snart ikke kan lukke min jakke mere, den nederste knap kan ikke knappes :s og det er altså stadig for koldt at gå rundt uden jakke. hehe.. 

jeg søger en jakke eller en poncho til lige omkring de 300 kroner. som jeg vil kunne bruge her mens jeg er gravid.. 

hej

jeg har en sort mamalicious jakke til salg.

vil ikke kalde den en sommer jakke men mere en overgangs jakke. Der er bla. uld i den, men jeg synes den er for kold som vinter jakke. Så lige nu jakke (inden det bliver sommer) vil jeg sige den er perfekt som.

Jeg sælger den da jeg har 2 jakker og ikke bruger denne så meget.

ser sådan ud bare sort

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2011

Trine89

cecilie1984 skriver:

hej

jeg har en sort mamalicious jakke til salg.

vil ikke kalde den en sommer jakke men mere en overgangs jakke. Der er bla. uld i den, men jeg synes den er for kold som vinter jakke. Så lige nu jakke (inden det bliver sommer) vil jeg sige den er perfekt som.

Jeg sælger den da jeg har 2 jakker og ikke bruger denne så meget.

ser sådan ud bare sort

Den ser rigtig lækker ud.. en den ser også lidt varm ud.. hmm må lige tænke lidt over det  

Anmeld

12. april 2011

cecilie1984

Trine89 skriver:

Den ser rigtig lækker ud.. en den ser også lidt varm ud.. hmm må lige tænke lidt over det  

det er heller ikke en sommer jakke men mere til nu her inden det bliver 30 grader

men du kan få den for de 300 kr

Anmeld

12. april 2011

Trine89

cecilie1984 skriver:

det er heller ikke en sommer jakke men mere til nu her inden det bliver 30 grader

men du kan få den for de 300 kr

hehe jamen jeg syntes bare også den ser varmere ud en den jeg har.. og den er nemlig lige tilpas.  

men jah jeg vil lige tænke en gang over det. vil gerne lige være sikker på mit valg.. hehe 

Anmeld

12. april 2011

cecilie1984

Trine89 skriver:

hehe jamen jeg syntes bare også den ser varmere ud en den jeg har.. og den er nemlig lige tilpas.  

men jah jeg vil lige tænke en gang over det. vil gerne lige være sikker på mit valg.. hehe 

det er bare også helt i orden

Anmeld

12. april 2011

Dinna88

Trine89 skriver:

I H&M har de sådan en poncho, tror jeg det er? Altså, ligger man den bredt ud på gulvet er det en stor cirkel med hul til hovedet. Er det sådanen du søger? Den koster kun 350, så det passer jo nogenlunde til hvad du søger. Jeg så på den i grå med sorte knapper, ved ikke lige om der var andre farver. Men den er så flot!

Anmeld

12. april 2011

Trine89

Dinna88 skriver:

I H&M har de sådan en poncho, tror jeg det er? Altså, ligger man den bredt ud på gulvet er det en stor cirkel med hul til hovedet. Er det sådanen du søger? Den koster kun 350, så det passer jo nogenlunde til hvad du søger. Jeg så på den i grå med sorte knapper, ved ikke lige om der var andre farver. Men den er så flot!

Det var også en mulighed.. den må jeg ind og kigge lidt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.