Sælges: Hvid tremmeseng inkl. madras - 300 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.755 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Tut

Nu kommer der ikke flere små til vores familie, så derfor sælger vi vores tremmeseng inkl. madras.

Den er købt i babysam i sin tid til omkring 1300 kr.

Madrassen er ligeledes fra babysam, deres hørfibermadras (nypris 399,95)

Den er 60 x 120 cm, og har højdejusterbar bund, og man kan tage siden af og bruge den som "juniorseng"

Der er et par skrammer på kanten efter der har siddet en uro, men det kan plettes med noget maling, så ser man ikke det mere.

Sælges for 300 kr.

Skal afhentes i herlev (kbh)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Tut

25. april 2011

Tut

25. april 2011

Carl-Emil's mor

Hvor højt kan bunden komme op??

Anmeld

25. april 2011

tinasmor

Det er godt nok et godt tilbud. Havde jeg ikke allerede en tremmeseng havde jeg da helt sikkert spruget på. Held og lykke med salg.

Anmeld

25. april 2011

Carl-Emil's mor

tinasmor skriver:

Det er godt nok et godt tilbud. Havde jeg ikke allerede en tremmeseng havde jeg da helt sikkert spruget på. Held og lykke med salg.

Også  mine tanker, vi har bare allerede en men min søde kæreste synes godt nok denne har var en del federe  også er prisen jo genial når man ved man skal skifte til Junoseng på et tidspunkt.. afhænger bare af hvor højt op bunden kan komme når man skal bruge den til en ny ( hmm måske burde man være gravid før man køber en ny seng ??)

Anmeld

25. april 2011

quindelist

Tut skriver:

Nu kommer der ikke flere små til vores familie, så derfor sælger vi vores tremmeseng inkl. madras.

Den er købt i babysam i sin tid til omkring 1300 kr.

Madrassen er ligeledes fra babysam, deres hørfibermadras (nypris 399,95)

Den er 60 x 120 cm, og har højdejusterbar bund, og man kan tage siden af og bruge den som "juniorseng"

Der er et par skrammer på kanten efter der har siddet en uro, men det kan plettes med noget maling, så ser man ikke det mere.

Sælges for 300 kr.

Skal afhentes i herlev (kbh)

Kan bunden justeres i 2 eller 3 forskellige højder?

Anmeld

25. april 2011

Tut

Elmer&Amy skriver:

Også  mine tanker, vi har bare allerede en men min søde kæreste synes godt nok denne har var en del federe  også er prisen jo genial når man ved man skal skifte til Junoseng på et tidspunkt.. afhænger bare af hvor højt op bunden kan komme når man skal bruge den til en ny ( hmm måske burde man være gravid før man køber en ny seng ??)

Uh, jeg ved ikke hvor højt den kan komme op, og jeg har lige sat sengen på loftet.

Umiddelbart vil jeg sige at bunden, når den er i de øverste huller, er ca. midt på siden.

Den er købt i Babysam i sin tid, og jeg kan se at de stadig har modellen, dog en lille smule anderledes i designet, måske du kan se det på billedet:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. april 2011

Tut

quindelist skriver:

Kan bunden justeres i 2 eller 3 forskellige højder?

2 højder.

En ca. midt i og den anden nede i bunden af tremmerne (som på billedet)

Anmeld

25. april 2011

quindelist

Tut skriver:

2 højder.

En ca. midt i og den anden nede i bunden af tremmerne (som på billedet)

Ok -vi vil meget gerne købe sengen  

Jeg skriver lige en pb til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.