Bæresele - Vende med ansigtet ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Maja_4000

Vores sp anbefalede ( ! ) at vende Caroline med ansigtet ud af i bæreselen .. Vi har Manduca , så det kan vi ikke rigtigt .. Men jeg har bare altid haft den mening , at de ikke skal vende den vej .. Verden er alt for stor .. Især når de er så små - Caroline er knap 4 måneder .. 

Er det mig som er helt gal på den ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Isabella_mor

jeg har prøvet med min dreng på 3 mdr og han sidder der ikke så længe... når der er gået lidt tid kan man vende dem om.. men det er altså en god idé at venne de små til at der er en verden udenfor.. de skal bare introduceres for den lige så stille og roligt...

mange indtryk osv.. men det er bedst at vende dem til det mens de er helt små så de ikke bliver bange når de eks. kan gå eller sådan noget... så de er vant til at kunne se sig omkring og genkende mange ting, det gør dem jo også tryg ved verden at have dem vendt mod dem tæt på en selv først inden de kan sidde op i barnevognen...

så jeg syntes du skal lytte til din sundhedsplejerske..

og hvis du er interesseret i en alm bæresele har jeg en fra babydan til salg meget billigt..  til 80 kroner...

Anmeld

12. april 2011

MorEllen

Vi har BabyBjörn bæresele, og Marie på 2,5 mnd ælsker at vende anskitet udad, og se alle de spennende ting her i verden  Når hun er træt vender hun selvf. innad mod mig, hvor hun tit falder i søvn. Har godt nok ikke snakket med sp om dette, men synes det fungerer helt fint med at væksle lidt på stillingerne i bæreselen. Vi bruger den riktig meget, både her hjemme, på shopping, tur i skoven osv. Men alle børn er jo forskjellige...du kender jo dit barn best, og ved måske hvordan hun vil takle alle de indtryk hun får ved at vende ansiktet udad... Håber i finder ud af det

Anmeld

12. april 2011

Maja_4000

Vi valgte jo manduca , fordi den skulle være bedst for dem at sidde i .. Og alle de modeller som støtter "ekstra" , kan de ikke vende med ansigtet udaf i .. Så jeg har hele tiden tænkt , at det nok er bedst at de vender ind mod forældren .. Men det kan godt være , at jeg tager fejl 

Anmeld

12. april 2011

MorEllen

Maja_4000 skriver:

Vi valgte jo manduca , fordi den skulle være bedst for dem at sidde i .. Og alle de modeller som støtter "ekstra" , kan de ikke vende med ansigtet udaf i .. Så jeg har hele tiden tænkt , at det nok er bedst at de vender ind mod forældren .. Men det kan godt være , at jeg tager fejl 

Nei, jeg tror ikke du tager fejl De små har det jo best når de er tæt indtil forældrene, og særlig i de første uger/måneder... Men efter et stykke tid tror jeg bare det er fint for barnet at se mere af verden, og blive stimuleret på den måde, samtidig som det stadig er tæt på forælderen..

Jeg kender ikke den bæresele du har, men det er da litt øv at den lille ikke kan vende udad i den når nu sp har anbefalet det.. Men jeg har iallefall kun positive erfaringer med "udadbæring"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.