Tidlig md

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. april 2011

twinny

Hey tøser.

Jeg skal til tidlig MD scanning imorgn tidlig, da tvillingerne er enægget....

Jeg er så virkelig meget nervøs

Jeg har fået af vide jeg skal spørger om de ligger i samme indre fosterhinde.

Ved i om der er noget specielt man skal spørger om eller vide???

puhhha... håber alt går godt og alt er som det skal være...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Ida.

Synes du skal være meget åben op, at du er nervøs, når du går ind til skanningen - fortæl det til den, der skanner dig, så vedkommende kan fortælle, hvad der kigges efter, og hvad de er opmærksomme på. Jeg er helt sikker på, at fagpersonalet ved, hvad de skal kigge efter og, at du ikke behøver have nogle spørgsmål klar. Men som sagt synes jeg, det allervigtigste er, at du gør opmærksom på dine bekymringer fra starten!

for en god skanning imorgen!!

Anmeld

12. april 2011

twinny

Ida. skriver:

Synes du skal være meget åben op, at du er nervøs, når du går ind til skanningen - fortæl det til den, der skanner dig, så vedkommende kan fortælle, hvad der kigges efter, og hvad de er opmærksomme på. Jeg er helt sikker på, at fagpersonalet ved, hvad de skal kigge efter og, at du ikke behøver have nogle spørgsmål klar. Men som sagt synes jeg, det allervigtigste er, at du gør opmærksom på dine bekymringer fra starten!

for en god skanning imorgen!!

Okay mange tak...

Anmeld

12. april 2011

Aprilmor11

Baby-støv skriver:

Hey tøser.

Jeg skal til tidlig MD scanning imorgn tidlig, da tvillingerne er enægget....

Jeg er så virkelig meget nervøs

Jeg har fået af vide jeg skal spørger om de ligger i samme indre fosterhinde.

Ved i om der er noget specielt man skal spørger om eller vide???

puhhha... håber alt går godt og alt er som det skal være...

Ville ikke gå forbi uden lige at skrive held og lykke, og håber da at høre en lille up-date .. Er sikker på at det hele nok skal gå ..

Men, som der er blevet skrevet syns jeg helt sikkert også at du skal fortælle, hvordan de har det ..

Tanja 38+3

Anmeld

12. april 2011

twinny

Aprilmor11 skriver:

Ville ikke gå forbi uden lige at skrive held og lykke, og håber da at høre en lille up-date .. Er sikker på at det hele nok skal gå ..

Men, som der er blevet skrevet syns jeg helt sikkert også at du skal fortælle, hvordan de har det ..

Tanja 38+3

mange tak.. det er også jordemoderen der scannede mig, der gjorde mig lidt nervøs. Når hun begynder på alt muligt med enægget tvillinger...

jeg  for alt er vel

selvfølgelig kommer der en update...

Anmeld

12. april 2011

Aprilmor11

Baby-støv skriver:

mange tak.. det er også jordemoderen der scannede mig, der gjorde mig lidt nervøs. Når hun begynder på alt muligt med enægget tvillinger...

jeg  for alt er vel

selvfølgelig kommer der en update...

Nu er jeg ikke så langt inde i det, men er det mere risikabelt (staves? ) når det er enægget , end, hvis det var 2 ægget ?

Anmeld

12. april 2011

twinny

Aprilmor11 skriver:

Nu er jeg ikke så langt inde i det, men er det mere risikabelt (staves? ) når det er enægget , end, hvis det var 2 ægget ?

jaah det er fordi de deler moderkage...

det gør tveægget åbenbart ikk.. skal også til scanning hver 14. dag resten af graviditeten...

og det kan også være farligt hvis de deler indre fosterhinde, så de kan bytte plads. det skal jeg lige spørger om imorgn....

Anmeld

12. april 2011

Nadia&Daniel

En masse  til dig søde... Venter spændt på en update

Anmeld

12. april 2011

twinny

Nadia&Daniel skriver:

En masse  til dig søde... Venter spændt på en update

ihhh mange tak, søde.... der kommer en som det første imorgn...

Anmeld

12. april 2011

Nadia&Daniel

Baby-støv skriver:

ihhh mange tak, søde.... der kommer en som det første imorgn...

Vil have dig i mine tanker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.