Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er der efterhånden flere der har mindet mig om at jeg har glemt at smide billeder på af Lauras værelse efter vi er flyttet (og resten af huset, men det bliver ikke i dag )
Så nu har jeg lige været oppe og knipse et par billeder så I kan se hvordan der ser ud nu... Vi er stadig ikke færdige.. mangler at få hængt en hylde mere op og nogle billeder... Så der bliver stadig rykket rundt på væg-dekorationen og så skal vi have lavet "sofa" i vindueskarmen når hun bliver større
Men.. her er det altså.. håber I kan få en fornemmelse af det Normalt står de 2 lyserøde legetøjskasser i skabet når hun ikke bruger dem, men vi lege med dublo her til morgen så den ene står fremme Gyngehesten og gåvognen er nede i stuen for tiden så I får også lige et billede med af hendes legehjørne hernede
(p.s. til de bekymrede kan jeg fortælle at der er solid børnesikring på vinduet hun kan IKKE åbne det)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare fint
Super fint tak for kigget... :-)
hov, der kom da også lige lidt dublo klodser med! HAHAHA.. det var ikke meningen
hvor er det da en fint værelse.....
Eeej, hvor er det fint altså! Jeg ville gerne være barn i dét værelse
SSL skriver: Eeej, hvor er det fint altså! Jeg ville gerne være barn i dét værelse
du må gerne komme hjem og lege med Det ville Laura og mig elske!
Caroline86 skriver: du må gerne komme hjem og lege med Det ville Laura og mig elske!
Jaaaa Især med de der klodser, dé ser altså spændende ud, det kribler krabler i fingrene!
Hvor er det hyggeligt smukke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128