Hæmorider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Anonym trådstarter

Har siden jeg fødte for 6 mdr. siden blødt ud a endetarmen når jeg har været på toilet og lave "bum" (som det så fint bliver kaldt i min familie). Har snakket med lægen om det som bare giver mig, først stikpiller og derefter en creme, uden egentlig at have undersøgt mig  Kan ikke rigtig komme af med afførring, og vil faktisk helst lade være med at komme af med det fordi det gør så sindssygt ondt.

Har bedt min læge flere gange om ikke jeg kan få en tid til en undersøgelse, men hver gang så får jeg at vide at det er normalt, og der ikke er nogen grund til at undersøge?!

Hvad skal jeg dog gøre? Er ved at blive godt gal i skrællen af de smerter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Melbek

Ta' til en anden læge - de må vist slet ikke give medicin uden en undersøgelse??... Find en der vil undersøge dig, så du kan bumme med velbehag

Anmeld

12. april 2011

Simon's moar <3

Stakkels dig  havde det selv på samme måde..
Synes også du skal snakke med en anden læge, allerede efter jeg havde været ved lægen med det 2 gange på samme dag, blev jeg henvist til sygehuset og fik en tid 2-3 uger efter..

Anmeld

12. april 2011

Silvermist

Det synes jeg sgu er for dårligt af din læge. Han er din læge og han skal undersøge dig, hvis du har behov for det. Nu har du også døjet med hæmorider i lang tid. Jeg synes at du skal banke i bordet og kræve at blive undersøgt, igen. Nægter han det endnu engang, så burde du måske overveje at få skiftet læge.

Jeg døjede også med de skide hæmorider efter fødslen af min ældste datter, dog kun i en månedstid. Jeg var også bekymret og havde mange smerter i forbindelse med hæmriderne og min læge undersøgte mig. Det gav mig ro i sjælen. Jeg brugte også en creme og hæmoriderne forsvandt lidt efter lidt.

Jeg føler virkelig med dig og håber at du snart får det bedre 

Anmeld

12. april 2011

merichs

Åh stakkel, hæmorider er ikke sjovt.

Hvis det har stået på så længe og det kommer igen selvom du har fåetr stikpiller og crreme, bør din læge lave en henvisning til sygehuset hvor de laver en kikkertundersøgelse. Viser det sig at være indvendige hæmorider skal de behandles med elastikker.

Vh Marlene (som selv har været turen igennem )

Anmeld

12. april 2011

Aves.

merichs skriver:

Åh stakkel, hæmorider er ikke sjovt.

Hvis det har stået på så længe og det kommer igen selvom du har fåetr stikpiller og crreme, bør din læge lave en henvisning til sygehuset hvor de laver en kikkertundersøgelse. Viser det sig at være indvendige hæmorider skal de behandles med elastikker.

Vh Marlene (som selv har været turen igennem )

Der er flere metoder...blandt andet to forskellige operative indgreb...

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Overvejer også at skifte læge. Prøver at snakke med en af de andre læger der er nede i lægehuset, så må jeg se om den læge vil gøre noget. For nu er nok altså nok! ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.