Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så var vi i sidste uge til den årlige forældresamtale i vs med Lina.
Lina er en rigtig sød og kvik pige. Hun er meget langt frem sprogligt og snakker lange sætninger. Hun er motorisk tilsvarende sin alder. Hun er meget selvhjulpet og god til, at hjælpe. Hun er god til, at sætte gange i nogen lege og er meget social. Hun er meget velholdt af de andre børn selvom hun til tider godt kan være en lidt bestemt dame. Hun leger især med 3 andre pige og de hygger sig så meget sammen.
Vs er delt op i en lille gruppe og i en store gruppe. Hun flyttede i store gruppen den 1/4 sammen med en af de piger hun leger rigtig meget sammen med. Det var ellers meningen af den anden pige først skulle flytte om 1 mdr., men de valgte at flytte dem sammen. Det synes jeg bare er fantastisk, at de tager sådanne hensyn til børnene og den dreng der ellers skulle være flyttet han flytter så om en måned.
Det skal lige siges, at de to stuer ligger lige ved sigen af hinanden og at de har åbne døre, så de bare kan rende ind og ud som de har lyst til.
De laver nogen andre ting i store gruppen, sover på madras (man må ikke sove med sele i Hvidovre Kommune når man fylder 2 år), kommer mere på tur, kommer på toilettet flere gang om dagen hvis man viser interesse for det mv.
Jeg var en super glad mor, da jeg gik derfra og var stolt af min dejlige datter.
Knus Katja
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld