Erfaringer med "slyngevuggen"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.613 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Den lykkelige

Vores datter er 6 uger og har svært ved at finde ro og falde i søvn uden man vipper, vugger eller går rundt med hende.. Jeg har bare VILDT ondt i ryggen af det..  Har set på sådan en slyngevugge med fjeder iophænget.. Se billed jeg har vedlagt..
Men er der nogen der har erfaringer med sådan en?? De er jo vildt dyre  Min mor snakkede om hun selv ville lave en vi kunne lægge en lift madras i også hvis man kan købe sådan en fjeder i byggemarked.. men aner jeg ikke.. Men tænker bare den måske kan give hende ro og sove uden vi skal rende rundt/sidde med hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Den lykkelige

Hov glemte billed..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2011

Rosa

Vi har en som vi brugte hver eneste dag til Jonathan var 7 måneder, og vi ELSKER den!!! Man kan få dem syet på Trendsales hos private der kan gøre det meget billigere end standardvarianten, og så kan man selv vælge stoffet - det gjorde vi. Dog skal man så være obs på at de kan være lidt mindre end den originale. Men man skal vide at så snart dit barn triller så er den ikke så god længere, da barnet kan trille sig ned under madrassen (har aldrig set det, men det har jeg hørt). 

Anmeld

12. april 2011

Maja_4000

Vi har en som jeg selv har syet 

Den er fantastisk !! Gik igang da vi til sidst var totalt desperate , for at få hende til at falde til ro .. Og den virker bare hver gang 

Nu har vi sat en krog i loftet til den , så den ikke hænger i vejen hele tiden (:

Anmeld

12. april 2011

blomst84

Den er fantastisk  ved slet ikke hvad jeg skulle have gjort uden den... cecilie er 3 måneder og sover i den hver dag og nat 

Anmeld

12. april 2011

Den lykkelige

Den er fantastisk  ved slet ikke hvad jeg skulle have gjort uden den... cecilie er 3 måneder og sover i den hver dag og nat 

Ej er det rigtig.. lyder virkelig til jeg ska investere i en

Anmeld

12. april 2011

Den lykkelige

Maja_4000 skriver:

Den er fantastisk !! Gik igang da vi til sidst var totalt desperate , for at få hende til at falde til ro .. Og den virker bare hver gang 

Nu har vi sat en krog i loftet til den , så den ikke hænger i vejen hele tiden (:

Gud hvor er den bare flot!!  Hvordan har du gjort?? Er der ikke fjeder i?? men det måske bare selve slyngen der gør at det virker??

Anmeld

12. april 2011

Den lykkelige

Rosa skriver:

Vi har en som vi brugte hver eneste dag til Jonathan var 7 måneder, og vi ELSKER den!!! Man kan få dem syet på Trendsales hos private der kan gøre det meget billigere end standardvarianten, og så kan man selv vælge stoffet - det gjorde vi. Dog skal man så være obs på at de kan være lidt mindre end den originale. Men man skal vide at så snart dit barn triller så er den ikke så god længere, da barnet kan trille sig ned under madrassen (har aldrig set det, men det har jeg hørt). 

Ej vidste jeg slet ikke.. Mange tak.. må da lige ind på trendsales og lure

Anmeld

12. april 2011

blomst84

Den lykkelige skriver:

Ej er det rigtig.. lyder virkelig til jeg ska investere i en

Jeg valgte at købe den  og specielt hvis du har et uroligt barn er den guld værd.. og man kan sagtesn selv sy dem, jeg er dog ikke så kreativ anlagt så købte den med alt i ekstra udstyr for 1400.-, så følger der også sådan en man kan hænge på dørkarmen med, når du skal hjem til andre, der ikke lige har en krog i loftet    

Anmeld

12. april 2011

Den lykkelige

Maja_4000 skriver:

Var det svært? Og hvilken madras har du brugt i den??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.