Troede lige jeg var smart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. april 2011

<3

Nå jeg havde læst alle de tråde herinde med hvad man ikke fortæller kæresten og der var der en masse der købte tøj og så sagde "ej det er gammelt!". Herhjemme køber vi tøj af vores lommepenge så det ville ikke give så meget mening at snyde med ens egne penge, så i stedet tænkte jeg at jeg ville forny kærestens garderobe med samme argument - altså at det var gammelt tøj så han ville tro det

Jeg har prøvet at købe tøj til ham åbent men han er ikke glad ved det men endnu mindre glad ved selv at købe tøj så derfor har han tre slidte par cowboy bukser og nogle hoodies og t-shirts. Og nej jeg overdriver ikke. Arbejdstøjet er pænt og nyt men det private halter altså lidt synes jeg. Og kæresten - han gider bare ikke købe

Nå men i allefald så skulle prøven stå her til morges, da jeg sagde at det der - pegede på bukserne - var i hvertfald ikke mine bukser og det derfor måtte være hans... Han var noget skeptisk og forvirret så jeg kom til i forvirringen at sige at det kunne også være nogle vi havde kommet til at tage med ned fra tørreloftet af - allerede der var jeg noget så gennemskuelig - og så tog han dem på stadig mere forvirret og så var de for små!!!

Der havde jeg stået og målt med hans egne bukser og der var de for store men så havde de krympet så meget i vask at de var blevet for små!! Min geniale plan faldt mere og mere på gulvet!

Så jeg måtte til sidst krybe til korset og fortælle at jeg ville prøve at indføre noget tøj hos ham og hvor jeg fik ideen fra og at der var to par bukser mere på vej. Nej hvor han grinede og hans eneste kommentar var at så håbede han at de andre var større...

Så tror det gik alligevel også selvom det ikke gik som jeg havde planlagt

Ha en god dag allesammen! Nu vil jeg lade min genialitet komme til udtryk på helt andre måder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Klumpe-dumpe

Hoho Hvor er du go´

Anmeld

12. april 2011

Karo

Jeg har faktisk gjort det samme herhjemme. Og Martin har ingen mistanke. Han kigger lidt og vender tøjet og siger at den havde han da helt glemt han havde

Anmeld

12. april 2011

<3

Karo skriver:

Jeg har faktisk gjort det samme herhjemme. Og Martin har ingen mistanke. Han kigger lidt og vender tøjet og siger at den havde han da helt glemt han havde

LOL dejligt at høre jeg er helt galt på den... Så kunne det lade sig gøre hvis altså bare de bukser ikke havde krympet så meget...

Anmeld

12. april 2011

<3

Rose <3 skriver:

Hoho Hvor er du go´

Tak føler mig nu knap så god men mere fjollet

Anmeld

12. april 2011

TbCp

12. april 2011

Skouboe

Desværre går den ikke herhjemme... manden har godt nok en elendig hukommelse, men sit eget tøj har han styr på...

Mit og ungernes er en anden sag.

Anmeld

12. april 2011

Ida.

Haha

Den var heller ikke gået herhjemme...! Men med ungernes tøj ville det ikke være et problem

Anmeld

12. april 2011

Mira0911

Ork det gør jeg også herhjemme... finder noget tøj han faktisk ikke kan være i... 

T-shirt og joggingbukser - Begge ting for småt og det kan tydeligt ses... 

Tit har jeg sagt til ham, du skal altså snart have noget nyt tøj, hvortil han siger, han har det nu meget godt med det tøj han nu går rundt i... 

Jeg synes det er flovt at han tager ud og handler i for små bukser som går til midt på anklen, t-shirts der lige kan dække maven... 

Til sidst smed han det på badeværelset, for nu skulle det altså smides ud... Sagde at han selv kunne smide det ud, det har sådan ca. lagt derude i 3 uger, og har mindet ham om det hver gang, og han svare ja ja.... 

En dag da jeg stod på badeværelset, bad jeg ham om at få det smidt ud, nu lå det rimelig meget i vejen... 

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

Kirle skriver:

Nå jeg havde læst alle de tråde herinde med hvad man ikke fortæller kæresten og der var der en masse der købte tøj og så sagde "ej det er gammelt!". Herhjemme køber vi tøj af vores lommepenge så det ville ikke give så meget mening at snyde med ens egne penge, så i stedet tænkte jeg at jeg ville forny kærestens garderobe med samme argument - altså at det var gammelt tøj så han ville tro det

Jeg har prøvet at købe tøj til ham åbent men han er ikke glad ved det men endnu mindre glad ved selv at købe tøj så derfor har han tre slidte par cowboy bukser og nogle hoodies og t-shirts. Og nej jeg overdriver ikke. Arbejdstøjet er pænt og nyt men det private halter altså lidt synes jeg. Og kæresten - han gider bare ikke købe

Nå men i allefald så skulle prøven stå her til morges, da jeg sagde at det der - pegede på bukserne - var i hvertfald ikke mine bukser og det derfor måtte være hans... Han var noget skeptisk og forvirret så jeg kom til i forvirringen at sige at det kunne også være nogle vi havde kommet til at tage med ned fra tørreloftet af - allerede der var jeg noget så gennemskuelig - og så tog han dem på stadig mere forvirret og så var de for små!!!

Der havde jeg stået og målt med hans egne bukser og der var de for store men så havde de krympet så meget i vask at de var blevet for små!! Min geniale plan faldt mere og mere på gulvet!

Så jeg måtte til sidst krybe til korset og fortælle at jeg ville prøve at indføre noget tøj hos ham og hvor jeg fik ideen fra og at der var to par bukser mere på vej. Nej hvor han grinede og hans eneste kommentar var at så håbede han at de andre var større...

Så tror det gik alligevel også selvom det ikke gik som jeg havde planlagt

Ha en god dag allesammen! Nu vil jeg lade min genialitet komme til udtryk på helt andre måder

hehe hvor godt kan lige se det for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.