Nå jeg havde læst alle de tråde herinde med hvad man ikke fortæller kæresten og der var der en masse der købte tøj og så sagde "ej det er gammelt!". Herhjemme køber vi tøj af vores lommepenge så det ville ikke give så meget mening at snyde med ens egne penge, så i stedet tænkte jeg at jeg ville forny kærestens garderobe med samme argument - altså at det var gammelt tøj så han ville tro det 
Jeg har prøvet at købe tøj til ham åbent men han er ikke glad ved det men endnu mindre glad ved selv at købe tøj så derfor har han tre slidte par cowboy bukser og nogle hoodies og t-shirts. Og nej jeg overdriver ikke. Arbejdstøjet er pænt og nyt men det private halter altså lidt synes jeg. Og kæresten - han gider bare ikke købe 
Nå men i allefald så skulle prøven stå her til morges, da jeg sagde at det der - pegede på bukserne - var i hvertfald ikke mine bukser og det derfor måtte være hans... Han var noget skeptisk og forvirret så jeg kom til i forvirringen at sige at det kunne også være nogle vi havde kommet til at tage med ned fra tørreloftet af - allerede der var jeg noget så gennemskuelig - og så tog han dem på stadig mere forvirret og så var de for små!!!
Der havde jeg stået og målt med hans egne bukser og der var de for store men så havde de krympet så meget i vask at de var blevet for små!! Min geniale plan faldt mere og mere på gulvet!
Så jeg måtte til sidst krybe til korset og fortælle at jeg ville prøve at indføre noget tøj hos ham og hvor jeg fik ideen fra og at der var to par bukser mere på vej. Nej hvor han grinede og hans eneste kommentar var at så håbede han at de andre var større... 
Så tror det gik alligevel også selvom det ikke gik som jeg havde planlagt 
Ha en god dag allesammen! Nu vil jeg lade min genialitet komme til udtryk på helt andre måder 

Anmeld