et par ?? om mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Anonym trådstarter

Lige et par tanker jeg har haft de sidste par dage.

Hvornår planter man en tallerken foran de små med mad på så de selv kan lære at spise - jeg mener hvor gamle skal de sådan ca være???

Nu går vi grill sæsonen i mødt, nu har vi grillet nogle gange men barnet har ikke fået af det grillede kød mest fordi jeg er meget usikker på hvornår deres maver kan tåle det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Maise86

Anonym skriver:

Lige et par tanker jeg har haft de sidste par dage.

Hvornår planter man en tallerken foran de små med mad på så de selv kan lære at spise - jeg mener hvor gamle skal de sådan ca være???

Nu går vi grill sæsonen i mødt, nu har vi grillet nogle gange men barnet har ikke fået af det grillede kød mest fordi jeg er meget usikker på hvornår deres maver kan tåle det.

Hvor gammel er barnet? Ang det at spise selv ville jeg gøre det med rugbrødshapser først og alt efter hvor meget svineri du kan klare ville jeg gøre det så hurtigt som muligt... Jo før jo bedre... Og ja så når h*n kan holde en ske så gå skridtet videre. Alt efter alder ville jeg ikke have nogen problemer med at give mit barn mad fra grillen - ville bare fjerne alt det sorte... Undskylder de manglende mellemrum, men skriver fra iPhone..

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Hvor gammel er barnet? Ang det at spise selv ville jeg gøre det med rugbrødshapser først og alt efter hvor meget svineri du kan klare ville jeg gøre det så hurtigt som muligt... Jo før jo bedre... Og ja så når h*n kan holde en ske så gå skridtet videre. Alt efter alder ville jeg ikke have nogen problemer med at give mit barn mad fra grillen - ville bare fjerne alt det sorte... Undskylder de manglende mellemrum, men skriver fra iPhone..

godt på vej mod 9 mdr. dumme mig at glemme at skrive det.

Anmeld

12. april 2011

Maise86

Anonym skriver:

godt på vej mod 9 mdr. dumme mig at glemme at skrive det.

Så ville jeg lade barnet prøve at spise selv... Du ved "øvelse gør mester"!

Anmeld

12. april 2011

twinboys

Maise86 skriver:

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

giver man så også mad ved siden af så barnet får noget at spise eller skal det selv spise sig mæt???

beklager de dumme spørgsmål

Anmeld

12. april 2011

Maise86

Anonym skriver:

giver man så også mad ved siden af så barnet får noget at spise eller skal det selv spise sig mæt???

beklager de dumme spørgsmål

Ja eller lad barnet prøve selv først og så ville jeg hjælpe efter noget tid. Barnet skal jo gerne blive mæt :-) Ingen dumme spørgsmål her, hellere spørg for meget end at være i tvivl :-)

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Ja eller lad barnet prøve selv først og så ville jeg hjælpe efter noget tid. Barnet skal jo gerne blive mæt :-) Ingen dumme spørgsmål her, hellere spørg for meget end at være i tvivl :-)

mange tak for svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.