Overtøj når man bliver født i Juni???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Louise2508

Jeg er bare vildt i tvivl...!!!....

Jeg har termin 1 Juni og er så småt igang med at købe de sidste praktiske ting. Så kommer den store forvirring for mig, hvad skal jeg købe af "overtøj"????..

Jeg har tidligere født i Februar og der var det jo nødvendigt med en dragt, men bliver det ikke for varmt?? hhmmm....

Jeg tænker en striktrøje og et par matchende strikkede futter???

Louise..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

mortilsofieogsara

jo det vil jeg siger det gør og vil købe en tynd jakke eller striktrøje og nogle futter, for de skal jo ikke bare det for varmt, har selv termin 9 juni

Anmeld

12. april 2011

mortil4dejligepiger

Jeg ville helt sikkert gå efter en bomulds-striktrøje. Det tror jeg er nok! Og ellers en fleece til evt. kolde dage. Men med en striktrøje som start, er du sikkert godt sikret. Så kan du jo altid købe mere, hvis det viser sig at være en kold juni. Men mon dog

Anmeld

12. april 2011

Stine Raaholt

åej

Jeg sværger til uld... så jeg har en lille tynd cardigan i uld og en trøje i en lidt større størrelse. Men der er ikke meget brug for overtøj i starten. Min datter blev født i juni også, og når jeg sad ude om aftenen var hun svøbt i dyne eller et lille tæppe og ellers lå hun i liften...

man kan overveje en tynd køredragt eller tynd fleece, men jeg satte hende jo i stolen indenfor og puttede hendes dyne om hende inden hun kom ud i bilen - og så er det også nemmere at lette lidt på den når hun kommer i læ inde i bilen...

håber det hjælper lidt

kram Stine

Anmeld

14. april 2011

lowinthe

Hei Louise

Så hyggelig å se at du har termin samme dag som meg

Jeg har også lurt på hva jeg skal ta med av tøy, men har vel tenkt at en bomullstrøye vil være tilstrekkelig ettersom vi også har med tepper osv

Hvor skal du føde? Jeg skal føde på Hvideovre.

Mvh

Louise (fra Norge)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.