Barnevogn og autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Diana...

Hej i skønne Q. 

Undskyld jeg ikke er så god til at svare men det er sgu lige lidt hård for tiden. Men hvor er det bare dejligt med alle jeres tråde og især billede trådende jeg elsker jo og se billeder af jeres små vidunder og glæder mig til vi skal ses i århus igen 

Nå men jeg har simpelthen brug for lige at vide om det bare er Nadia der er dybt unormal eller om det bare er en normal periode vi skal igennem  

Gider jeres og sove i barnevogn? 

Kan de selv falde i søvn eller skal de køres i søvn? 

Gider de og køre bil selvfølgelig i autostolen? 

Nadia GIDER bare ikke være i sin barnevogn og hun skriger konstant også selv om jeg går med den og vugger den osv hun er TOTAL hysterisk og hvis det så endelig lykkes efter en hård kamp så vågner hun så snart jeg går væk fra barnevognen. 

Hun gider heller ikke side i sin autostol hun skriger hele vejen og man skal side og holde hendes sut i munden på hende mens hun skriger for hun skriger endnu mere hvis hun ikke har sutten men hun kan ikke selv finde ud af at holde den fordi hun har så travlt med at være hysterisk. 

Hun gider heller ikke have overtøj og hue på så hun også rasen så jeg kan ikke engang være ude sammen med min mand og Lucas og nyde det gode vejr. Jeg føler mig totalt inden spæret med min ellers skønne Nadia som bare ikk vil andet end ligge på lege tæppet under uroen og ved mors babs. Det er MEGA hård da mine daglige gå ture betyder uendeligt for mig da det får mig i bedre humør og tankerne lidt væk fra min dep. 

Hun bruger stadig ikke sut eller det vil sige hun vil gerne bruge den men hun kan ikke selv holde den og vi har bare prøvet alverdens. 

Åhh jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jeg har virkelig brug for at få hende til at sove i sin barnevogn så jeg kan gå nogen steder og virkelig brug for hun gider side i sin autostol. Det kan virkelig ødelægge en hel dag når hun skal skrige så meget når vi skal nogen steder og at gå ture har jeg opgivet så heller at jeg sidder her hjemme og lukker mig mere ind i mig selv end hun skal være så ulykkelig i sin barnevogn. 

Vi var til barnedåb i går og der skulle vi alle ud og gå en tur ned til vandet jeg måtte så blive tilbage alene da jeg vidste at Nadia ville skrige hele vejen også det  jo ikke sjovt at gå en tur. 

Ellers er hun blevet helt fantastisk dejlig og skøn hun er blevet så dygtig og smiler hele tiden i sine vågne timer når bare vi er inden døres. det er meget sjælden hun har sine skrige ture om aften jeg kan faktisk ikke huske hvornår vi sidst havde en ud over her til aften hvor jeg er alene med begge børn typisk men ellers er hun bare så dejlig og vil frem i verden når bare vi er inde og ikke skal ud i den vemmelige barnevogn som moren elsker og den forfærdelige autostol. 

Nå jeg håber i kan komme med en masse gode råd for dem har jeg brug for, for elles ender det med jeg bliver SKØR. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

IAH

Jeg er ked af at høre at det er så træls for tiden. Det holder jo op, men det tærer virkelig på det gode humør, når de små ikke bare virker glade.

Frederik ville heller ikke i autostol. Det var virkelig no-go en overgang.. En dag efterlignede vi hans brokkelyde mens vi kørte i bilen og han holdt faktisk mund. Jeg tror han blev forvirret..

Han har vænnet sig til barnevogn, men vil helst bumle afsted - ikke noget med bare at køre ligeud på fladt underlag. Så jeg går konsekvent efter grusveje og ujævnt terræn. Det er blevet en lille besættelse, men det virker. Han bliver lullet i søvn på den måde.

Det var to råd herfra - nød lærer som bekendt.

Knus Iben (som I kan finde i Frederiksberg have på udgik efter hullede veje at køre barnevognen rundt på.....)  

Anmeld

11. april 2011

Mettemus

Øv, kan godt forstå de daglige ture ud med vognen er uundværlige især i de her dage.

Lauris har lidt af det. Han gider bare ikke pakkes ind i overtøj (huen er værst) og ned i vognen. Det går dog over når vi har skramlet lidt rundt og er kommet ud af døren. Jeg kan ikke lige gennemskue hvad der sker, men overvejer om det er fordi der er for lidt plads i liften efterhånden og vi bare skal pakke ham i barnevognen fra nu af? Men det forklarer bare ikke rigtig uviljen mod overtøj

Anmeld

12. april 2011

DK

Richard gider heller ikke ligge i barnevognen hvis han er frisk og glad. Så vil han op og skriger som en besat indtil han kommer det (hvorpå han så smiler over hele fjæset og en enkelt gang grinede med lyd "ha ha jeg kom op"!) Så jeg er af og til blevet en af de mødre jeg forsvor aldrig at blive: En af dem der bærer ungen på den ene arm og skubber barnevognen med den anden!

Bimmeren bliver også pissed når han skal have hue på. Det er ikke så slemt med jakke osv. men huen? NUL! Sådan har det ikke altid været og jeg kan ikke helt greje om det i øjeblikket simpelthen er fordi det er for varmt for ham, eller om det er fordi de er ved at være liiige små nok dem vi har. Jeg tror jeg vil prøve at købe en ny bomuldshjelm fra Joha i et nummer større, og så se om det ikke kan hjælpe. Og så måske evt. vente med at give ham den på til vi kommer ud, så han ikke skal ligge og være klar i fuld udrustning indenfor i de der 3-4 minutter indtil jeg lige fumler mig færdig!

Mht autostolen, så er Richard generelt ret tilfreds så længe han ikke er sulten eller får solen lige i hovedet! Hvis solen skinner på ham går han amok! Jeg har derfor investeret i to solskærme til ruderne fra BR til en samlet pris på 30 kr (en til sideruden og en til bagruden da solen derfra nemt kan nå ham også, fordi det er sådan en lille bil!). Det har indtil nu hjulpet gevaldigt på humøret. Med hensyn til sulten, så giver jeg nu op og fodrer af øjeblikkeligt! Sådan en lille ammestund i vejkanten er faktisk også ret hyggelig!

Jeg håååber at hun snart arter sig din den bette! Om ikke andet ved du da at du ikke er alene om at have skrig-unger af og til

Anmeld

12. april 2011

businesstigger

Alexander - min store dreng - haddede at køre i bil og han var ikke en der naturligt faldt i søvn hverken der eller i barnevognen. Det kunne tage 45 min skrig og skrål at få ham til at falde i søvn og så sov han måske 20 min. Det var benhårdt. Da han blev stor nok til at sidde op og følge med og kigge sig omkring mens vi kørte hjalp det meget på humøret. 

Anmeld

12. april 2011

AnneBJ

Altså min lilleput er jo kun 12 dage, så han snorker stort set fra alt hvad vi gør ved ham - også bad....?! 

Jeg ville bare lige sige, at min SP fortalte i torsdags, at hue slet ikke er nødvendigt længere... Da var Felix en uge gammel og jeg var ved at tabe underkæben fuldstændig... Når han er i lift i barnevognen har han ikke hue eller overtøj på. Bare alm. tøj og sin dyne. Hvis han sidder i autostolen og vi skal bære ham fra A til B har han en helt tynd bomuldshue på..

Det var måske en måde at undgå lidt problemer? - af med huerne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.