Hej i skønne Q.
Undskyld jeg ikke er så god til at svare men det er sgu lige lidt hård for tiden. Men hvor er det bare dejligt med alle jeres tråde og især billede trådende jeg elsker jo og se billeder af jeres små vidunder og glæder mig til vi skal ses i århus igen 
Nå men jeg har simpelthen brug for lige at vide om det bare er Nadia der er dybt unormal eller om det bare er en normal periode vi skal igennem
Gider jeres og sove i barnevogn?
Kan de selv falde i søvn eller skal de køres i søvn?
Gider de og køre bil selvfølgelig i autostolen?
Nadia GIDER bare ikke være i sin barnevogn og hun skriger konstant også selv om jeg går med den og vugger den osv hun er TOTAL hysterisk og hvis det så endelig lykkes efter en hård kamp så vågner hun så snart jeg går væk fra barnevognen.
Hun gider heller ikke side i sin autostol hun skriger hele vejen og man skal side og holde hendes sut i munden på hende mens hun skriger for hun skriger endnu mere hvis hun ikke har sutten men hun kan ikke selv finde ud af at holde den fordi hun har så travlt med at være hysterisk.
Hun gider heller ikke have overtøj og hue på så hun også rasen så jeg kan ikke engang være ude sammen med min mand og Lucas og nyde det gode vejr. Jeg føler mig totalt inden spæret med min ellers skønne Nadia som bare ikk vil andet end ligge på lege tæppet under uroen og ved mors babs. Det er MEGA hård da mine daglige gå ture betyder uendeligt for mig da det får mig i bedre humør og tankerne lidt væk fra min dep.
Hun bruger stadig ikke sut eller det vil sige hun vil gerne bruge den men hun kan ikke selv holde den og vi har bare prøvet alverdens.
Åhh jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jeg har virkelig brug for at få hende til at sove i sin barnevogn så jeg kan gå nogen steder og virkelig brug for hun gider side i sin autostol. Det kan virkelig ødelægge en hel dag når hun skal skrige så meget når vi skal nogen steder og at gå ture har jeg opgivet så heller at jeg sidder her hjemme og lukker mig mere ind i mig selv end hun skal være så ulykkelig i sin barnevogn.
Vi var til barnedåb i går og der skulle vi alle ud og gå en tur ned til vandet jeg måtte så blive tilbage alene da jeg vidste at Nadia ville skrige hele vejen også det jo ikke sjovt at gå en tur.
Ellers er hun blevet helt fantastisk dejlig og skøn hun er blevet så dygtig og smiler hele tiden i sine vågne timer når bare vi er inden døres. det er meget sjælden hun har sine skrige ture om aften jeg kan faktisk ikke huske hvornår vi sidst havde en ud over her til aften hvor jeg er alene med begge børn typisk men ellers er hun bare så dejlig og vil frem i verden når bare vi er inde og ikke skal ud i den vemmelige barnevogn som moren elsker og den forfærdelige autostol.
Nå jeg håber i kan komme med en masse gode råd for dem har jeg brug for, for elles ender det med jeg bliver SKØR.