Hvor kan jeg se min fotokommetar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. oktober 2008

miver

Jeg kan ikke se det nogle steder jo hvis jeg finder billede frem ,men der plejer jo at komme noget frem så man kan se et billede er kommeter
Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

eliasogmor

mener sidste nyt blir rød.....

Anmeld

24. oktober 2008

MorCamilla

Sidste nyt.. i top bjælken bliver rød hvis du har fotokommentare eller gæstebogs indlæg... 60.png

Anmeld

24. oktober 2008

Tullebobs

Jep "sidste nyt" bliver rødt, og hvis du så klikker derpå, så står det lige nedenfor ca. midt i billedet. Du kan se hvilket billede, der er kommenteret på.

Kh Trine

Anmeld

24. oktober 2008

miver

Den der sidste nyt knap er jo hele tiden rød og hvis jeg trykker på den kan jeg se hvilke billeder mine veninder har kometeret men ikke det billede at mit der blev komenteret
Er det mon bare mig der er nød

Anmeld

24. oktober 2008

miver

Den der sidste nyt knap er jo hele tiden rød og hvis jeg trykker på den kan jeg se hvilke billeder mine veninder har kometeret men ikke det billede at mit der blev komenteret

Anmeld

24. oktober 2008

Honningblomst

miver skriver:

Det samme her...så nej, du er ikke den eneste...

Anmeld

24. oktober 2008

MorCamilla

miver skriver:

Hmm, det var underligt, her er den kun rød hvis der er nye kommentare eller gæstebogsindlæg... Mærkeligt....

Anmeld

24. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Det samme her...så nej, du er ikke den eneste...

Grunden til sidst nyt knappen bliver ved at lyse rød et at i ikke klikker på læst alle artikler - det er helt sikkert derfor - eller det tror jeg det er 60.png

Så vil de sidste nye artikler stå som ulæst...

Knus Pia.

Anmeld

24. oktober 2008

miver

PiaR skriver:

Grunden til sidst nyt knappen bliver ved at lyse rød et at i ikke klikker på læst alle artikler - det er helt sikkert derfor - eller det tror jeg det er 60.png

Så vil de sidste nye artikler stå som ulæst...

Knus Pia.

jeg synes ellers jeg havde læst det hele , men nu var der en fotokomentar (men der var 2 personer der havde komenteret det )

mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.