Angst for om der er liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.218 visninger
9 svar
2 synes godt om
11. april 2011

Ønskeønskeønskebarn

Hej piger...

ja sidder her til aften og faktisk har nogle ret trælse tanker... vi er i dag uge 10+1 og venter på indkaldelse til nakkefold... men er specielt i dag ret nervøs for om der mon stadig er liv... jeg er så angst og urolig. ved ikke om jeg skal købe mig til en scanning eller om det hele bare et noget pjat...

Hvad gør og har i andre gjort?

knus den urolige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Madam Blå

Ønskeønskeønskebarn skriver:

Hej piger...

ja sidder her til aften og faktisk har nogle ret trælse tanker... vi er i dag uge 10+1 og venter på indkaldelse til nakkefold... men er specielt i dag ret nervøs for om der mon stadig er liv... jeg er så angst og urolig. ved ikke om jeg skal købe mig til en scanning eller om det hele bare et noget pjat...

knus den urolige

Hej

Jeg var i starten af graviditeten indlagt, da lægerne mente at det var en graviditet udenfor livmoderen. Men jeg blev scannet og det sad fint. Jeg blev dog sat næsten to uger tilbage i termin.. Så der gik vist en lille uge før jeg var til en tidlig scanning - for det kunne ikke passe med de to uger.

Så jeg har købt mig til en scanning.. Selvom jeg synes det er dumt at bruge penge på, men når man går 24 timer i døgnet og er hamrende nervøs - så er det pengene værd

Men du har sikkert intet at være urolig for Det siges at være en ganske naturlig del af en graviditet..

Anmeld

12. april 2011

mamiolvi

jeg havde det nøjagtig som dig, turde ikke tro på der var liv, men da vi kom til nakkefold den 4/4 var der et lille hjerte som bankede.. Det var så stor en lettelse... Jeg overvejde også meget at købe en tryghedscanning, men vi havde lige nok at bruge penge på i den periode.. Vi har nu købt en scanning til den 20 april, altså to gode uger efter nakkefold... vi vil meget gerne vide kønnet.. Vi har tre drenge, og drømmer da lidt om en pige.. men bliver også overlykkelige for en skøn prins...

Anmeld

12. april 2011

juni76

Jeg kender også godt den følelse. Jeg skal ud og scannes i morgen(en tidlig scanning 5+3). Jeg er også så nervøs for det ik er som det skal være. Jeg havde en gul sidste år. Men tror du ikke det er fordi man ønsker det så meget,så bliver man så nervøs.  Jeg  for at alt er som det skal være                          

Anmeld

12. april 2011

Julemusen

Jeg havde samme følelse indtil i sidste uge da jeg var til NF scanning. Jeg har faktisk ikke kunne forholde mig til at jeg var gravid og at der var et barn der voksede inden i mig. Og da jeg kom til scanning var min holdning lidt, at nu måtte vi se om der overhovedet var noget derinde. 

Men der var så en bette fin bølle som sparkede og vinkede helt vildt  

Men du kan jo ikke mærke liv allerede, så synes du skal tag det stille og roligt og bare slap af og glæd dig til scanningen om nogle uger

Anmeld

14. april 2011

Ønskeønskeønskebarn

Hej igen Piger,

Jeg har valgt at vi køber os til en scanning, for har ikke sovet meget de sidste mange dage efterhånden føler jeg. så vi skal afsted i dag og kommer forhåbentlig hjem med ro i sindet igen... det bliver dejligt...

tak for alle jeres svar

knus

Anmeld

14. april 2011

Madam Blå

Hej igen Piger,

Jeg har valgt at vi køber os til en scanning, for har ikke sovet meget de sidste mange dage efterhånden føler jeg. så vi skal afsted i dag og kommer forhåbentlig hjem med ro i sindet igen... det bliver dejligt...

tak for alle jeres svar

knus

Så må du lige give en update

Anmeld

14. april 2011

Ønskeønskeønskebarn

Hej skønne kvinder,

så er en helt fantastisk oplevelse overstået... baby har det super godt i en stor flot og spændt livmoder

Det var så dejligt og er sikker på jeg nu kan sove trygt indtil vi skal til nakkefold...

Glæder mig til min baby bliver større og til jeg kan mærke den... elsker den allerede..

knus

Anmeld

15. april 2011

Frøken J.

Hej piger...

knus den urolige

Jeg forstår dig så godt. Du aner slet ikke hvor angst jeg var op til NF! Jeg var sikker på, at der ikke var liv. Jeg synes mine symptomer forsvandt og at jeg ikke følte mig gravid længere, så jeg var nærmest ved at gå psykisk ned.

Og ved du hvad? Så kom jeg til NF og havde den mest livlige unge nogensinde i mavsen! Og den var helt perfekt. SÅ jeg tror du skal prøve at stresse ned, så du ikke er som mig, for det er ikke rart at være så bange. Der skal nok være liv og glade dage derinde

Anmeld

16. april 2011

Madam Blå

Hej skønne kvinder,

så er en helt fantastisk oplevelse overstået... baby har det super godt i en stor flot og spændt livmoder

Det var så dejligt og er sikker på jeg nu kan sove trygt indtil vi skal til nakkefold...

Glæder mig til min baby bliver større og til jeg kan mærke den... elsker den allerede..

knus

Ej hvor dejligt Tillykke med din dejlige bebs! Og hvilken lettelse at se den svømme rundt og hygge sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.