Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HJÆÆÆLP!!! Sidder og vil slette noget julemusik på min iPhone, men vil ikke slette det i iTunes, da jeg jo skal bruge det igen næste år... Men jeg kan ikke finde ud af det!!! Er der nogle kyndige apple fans derude, der kan hjælpe en teknik-Ulla som mig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkekrogh skriver: HJÆÆÆLP!!! Sidder og vil slette noget julemusik på min iPhone, men vil ikke slette det i iTunes, da jeg jo skal bruge det igen næste år... Men jeg kan ikke finde ud af det!!! Er der nogle kyndige apple fans derude, der kan hjælpe en teknik-Ulla som mig?
Du fjerner bare fluebenet og når den så opdaterer næste gang er de sange ikke med, men stadig gemt i iTunes
Mutti2B skriver: Du fjerner bare fluebenet og når den så opdaterer næste gang er de sange ikke med, men stadig gemt i iTunes
Ja fluebenet i iTunes? Det synes jeg er gjort... har nemlig lige tilføjet nogle inde fra biblioteket, men nææ nej det her album gider ikke slettes...
rikkekrogh skriver: Ja fluebenet i iTunes? Det synes jeg er gjort... har nemlig lige tilføjet nogle inde fra biblioteket, men nææ nej det her album gider ikke slettes...
Øv, ja så ved jeg ikke hvad du skal gøre. Du har synkroniseret den igen?
Mutti2B skriver: Øv, ja så ved jeg ikke hvad du skal gøre. Du har synkroniseret den igen?
Jep og har lige slukket den... ellers må jeg slette det... det ved jeg så heller ikke hvordan jeg gør... Men det er under "mine enheder" jeg skal ind ikke??? For der er slet ik flueben ved alt det musik jeg har i forvejen... og slet ikke ved julemusikken...
rikkekrogh skriver: Jep og har lige slukket den... ellers må jeg slette det... det ved jeg så heller ikke hvordan jeg gør... Men det er under "mine enheder" jeg skal ind ikke??? For der er slet ik flueben ved alt det musik jeg har i forvejen... og slet ikke ved julemusikken...
Jeg synes nu at jeg ser det inde i under al min musik, men det er lang tid siden jeg har været derinde sidst, så er ikke knivskarp i iTunes
Mutti2B skriver: Jeg synes nu at jeg ser det inde i under al min musik, men det er lang tid siden jeg har været derinde sidst, så er ikke knivskarp i iTunes
Ihh det evner jeg ikke det her... Tak for hjælpen dog!!!
rikkekrogh skriver: Ihh det evner jeg ikke det her... Tak for hjælpen dog!!!
Ja, det mekanik er bare ikke til at hitte ud af nogen gange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128