Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen
Hvordan træner I hovedløft og den slags med jeres små?
Her er det på maven på en pude eller på maven på en stor bold...men har I andre fif/metoder..?
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er lige med på en lytter, da Sofia og jeg aldrig rigtigt er blevet gode til det med at få ligget på maven. Den boldøvelse - er det bare en "blød bold", som man ligger babyen op på?
PeruBaby skriver: Jeg er lige med på en lytter, da Sofia og jeg aldrig rigtigt er blevet gode til det med at få ligget på maven. Den boldøvelse - er det bare en "blød bold", som man ligger babyen op på?
Jeps, blød bold og rulle lidt rundt med den lille liggende på mavsen.
Jeg ligger bare Amina på maven og så løfter hun det og hun er blevet så dygtig
Følger lige med.. Amanda gider ikk og ligge på maven på gulvet, så blir hun mega sur efter meget lort tid, så ellers ligger hun på min mave og løfter hovedet og kigger på mig... Og på puslebordet efter ble skift, så kommer hun om på maven og ligge.. Hun har været lidt længere fremme end hun sku med hovedløft fra starten i følge sundhedsplejersken...
Mave, bold, ligger på maven på vores bryst, ligger på maven i vores hænder når vi går og en masse flyve ture
Diana... skriver: Mave, bold, ligger på maven på vores bryst, ligger på maven i vores hænder når vi går og en masse flyve ture
Flyveturene må jeg prøve... Sofia virker i hvert fald umiddelbart glad for at komme op i luften. Har I hende oppe i strakte/ bøjede arme når I selv ligger på ryggen - eller hvordan skal man forestille sig en "flyvetur"?
PeruBaby skriver: Flyveturene må jeg prøve... Sofia virker i hvert fald umiddelbart glad for at komme op i luften. Har I hende oppe i strakte/ bøjede arme når I selv ligger på ryggen - eller hvordan skal man forestille sig en "flyvetur"?
Min mand holder hende i siderne også hun ligger med maven ned af og så flyver de gennem hele huset, det er rigtig sund for dem med de lidt vilde flyveture jeg kan ikke huske hvad det er det gør men vi gjorde det også med Lucas og det kun sund for dem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128