sulten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. oktober 2008

SaNiNa

Er i andre som er gravide eller som har været gravide osse bare hele tiden sulten?

kan vågner om natten og så stå op for at spise
Det er altså noget træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

Honningblomst

jeps...og er det ikke skønt...jeg har altid ladet være med at tænke på vægten når jeg var gravid og ja, jeg tog på, men tabte mig jo igen. Så så længe du spiser det sunde, så SPIS...
Knus...

Anmeld

24. oktober 2008

louise skov

Ja,kan godt huske det,og det er ikke altid sjovt.. Jeg tog godt nok ikke meget på,men det var nok for,at der var nok at ta af

Anmeld

24. oktober 2008

lonemus

Sanne skriver:

Er i andre som er gravide eller som har været gravide osse bare hele tiden sulten?

kan vågner om natten og så stå op for at spise
Det er altså noget træls

Ork ja, det kan jeg godt huske.....jeg husker en nat jeg vågnede kl 2, stod op og spiste mazarinkage...

Så ja, lidt spøjse spisevaner havde jeg begge gange....

Anmeld

24. oktober 2008

eliasogmor

jep også mig...men problemet er bare lige at mon krop stadig er sulten om natten.... og nu er det 9 mdr siden jeg fødte..

Anmeld

24. oktober 2008

lonemus

jep også mig...men problemet er bare lige at mon krop stadig er sulten om natten.... og nu er det 9 mdr siden jeg fødte..

Ha-Ha..åh nej da...

Din krop har helt glemt den har født 60.png

Mit nattespiseri gik heldigvis over efter begge fødsler, og de første par uger efter havde jeg slet ingen appetit.

Lone

Anmeld

24. oktober 2008

eliasogmor

lonemus skriver:

Ha-Ha..åh nej da...

Din krop har helt glemt den har født 60.png

Mit nattespiseri gik heldigvis over efter begge fødsler, og de første par uger efter havde jeg slet ingen appetit.

Lone

ja det er maga træls..vågner hver morgen med kæmpe hul i maven og kvalme, sulten er der men ikke appititen...

Anmeld

24. oktober 2008

SaNiNa

eliasogmor skriver:

ja det er maga træls..vågner hver morgen med kæmpe hul i maven og kvalme, sulten er der men ikke appititen...

det lyder lige som min maven...

når jeg vågner skal der ikke gå 5 min før jeg skal have noget at spise eller kaster jeg op

Anmeld

24. oktober 2008

eliasogmor

Sanne skriver:

det lyder lige som min maven...

når jeg vågner skal der ikke gå 5 min før jeg skal have noget at spise eller kaster jeg op

meget træls......

Anmeld

24. oktober 2008

pipsen

Jeps var sulten ved sidste graviditet og er det igen denne gang Fylder min mave med frugt, tomater og ristet brød, kommer jo nok et par ekstra kilo på, men det traver jeg så af bagefter Spiser dog ikke om natten, men bliver gerne sulten lige inden jeg skal sove og får så lidt godnatmad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.