Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hooold nu kæft, hvor er du SMUK! Altså OM jeg begriber at man kan se sådan ud og så være mor til lille Jonte. Imponerende.Er det billeder fra "Walters bøgeskov" ?? Jeg er især vild med det første, det 3-sidste og så det allersidste foto.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Haaahaha, fordi han er så grim, eller? Men tak Billederne er ude fra Moesgård i omegnen af Århus
Aj, nej nej ..... Kunne det misforståes sådan NEJ SGU DA! Fordi du jo har været gravid og født, og man aldrig ville kunne gætte det, udfra hvordan du ser ud idag. Det var skam lutter rosende ord
JustAnotherName skriver: Aj, nej nej ..... Kunne det misforståes sådan NEJ SGU DA! Fordi du jo har været gravid og født, og man aldrig ville kunne gætte det, udfra hvordan du ser ud idag. Det var skam lutter rosende ord
Hihi, tak tak Det har sine fordele når man liiige kan vende sig så betrækket ser mmindre slapt ud
Rosa skriver: Hihi, tak tak Det har sine fordele når man liiige kan vende sig så betrækket ser mmindre slapt ud
Mit betræk hænger bare mere end jeg kan strække mig
JustAnotherName skriver: Mit betræk hænger bare mere end jeg kan strække mig
Jeg kan strække mig LANGT! Ej, kameraet kan trylle - f.eks. er min medmodel gravid i 20.uge - det kan man jo heller ikke se
Neeej, dét havde jeg nu heller ikke lige bemærket... I er begge to smukke! Med mave, eftermave eller helt uden Arhhh, det er sådan en fotograf jeg skal benytte mig af, trylle-slagsen
Rosa skriver: Uha, her fra mit sygeleje blev jeg lige tilsendt gårsdagens "arbejde". Historien er som følger; gennem noget familie blev jeg ringet op og spurgt om jeg mon ville være model for det firma som hedder Wonder Who som laver strikkede og helt magiske stykker tøj Efter først at tænke mig riiigtig godt om sagde jeg altså ja - fordi det da kunne være sjovt at prøve alle de flotte kjoler Man fik ikke løn for det så jeg glemte alt om mine kun 160cm og ikke særligt modelagtige træk og tog chancen. Og nu kommer resultaterne så ud på hjemmesiden, men I får da lige et smugkig her (please, ikke drille!!!):
Uha, her fra mit sygeleje blev jeg lige tilsendt gårsdagens "arbejde". Historien er som følger; gennem noget familie blev jeg ringet op og spurgt om jeg mon ville være model for det firma som hedder Wonder Who som laver strikkede og helt magiske stykker tøj Efter først at tænke mig riiigtig godt om sagde jeg altså ja - fordi det da kunne være sjovt at prøve alle de flotte kjoler Man fik ikke løn for det så jeg glemte alt om mine kun 160cm og ikke særligt modelagtige træk og tog chancen. Og nu kommer resultaterne så ud på hjemmesiden, men I får da lige et smugkig her (please, ikke drille!!!):
hold da op - hva dælen skulle vi drille med? du er jo SMUK!
Super gode billeder og du er jo helt vild køn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128