Min dag som fotomodel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

JustAnotherName

Hooold nu kæft, hvor er du SMUK! Altså OM jeg begriber at man kan se sådan ud og så være mor til lille Jonte. Imponerende.
Er det billeder fra "Walters bøgeskov" ??  
Jeg er især vild med det første, det 3-sidste og så det allersidste foto.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Rosa

Hooold nu kæft, hvor er du SMUK! Altså OM jeg begriber at man kan se sådan ud og så være mor til lille Jonte. Imponerende.
Er det billeder fra "Walters bøgeskov" ??  
Jeg er især vild med det første, det 3-sidste og så det allersidste foto.

Haaahaha, fordi han er så grim, eller?  Men tak  Billederne er ude fra Moesgård i omegnen af Århus 

Anmeld

11. april 2011

JustAnotherName

Haaahaha, fordi han er så grim, eller?  Men tak  Billederne er ude fra Moesgård i omegnen af Århus 

Aj, nej nej ..... Kunne det misforståes sådan   NEJ SGU DA!
Fordi du jo har været gravid og født, og man aldrig ville kunne gætte det, udfra hvordan du ser ud idag. Det var skam lutter rosende ord

Anmeld

11. april 2011

Rosa

JustAnotherName skriver:

Aj, nej nej ..... Kunne det misforståes sådan   NEJ SGU DA!
Fordi du jo har været gravid og født, og man aldrig ville kunne gætte det, udfra hvordan du ser ud idag. Det var skam lutter rosende ord

Hihi, tak tak  Det har sine fordele når man liiige kan vende sig så betrækket ser mmindre slapt ud 

Anmeld

11. april 2011

JustAnotherName

Rosa skriver:

Hihi, tak tak  Det har sine fordele når man liiige kan vende sig så betrækket ser mmindre slapt ud 

Mit betræk hænger bare mere end jeg kan strække mig     

Anmeld

11. april 2011

Rosa

JustAnotherName skriver:

Mit betræk hænger bare mere end jeg kan strække mig     

Jeg kan strække mig LANGT! Ej, kameraet kan trylle - f.eks. er min medmodel gravid i 20.uge - det kan man jo heller ikke se  

Anmeld

11. april 2011

JustAnotherName

Jeg kan strække mig LANGT! Ej, kameraet kan trylle - f.eks. er min medmodel gravid i 20.uge - det kan man jo heller ikke se  

Neeej, dét havde jeg nu heller ikke lige bemærket... I er begge to smukke! Med mave, eftermave eller helt uden
Arhhh, det er sådan en fotograf jeg skal benytte mig af, trylle-slagsen

Anmeld

11. april 2011

mama09

Rosa skriver:

Uha, her fra mit sygeleje blev jeg lige tilsendt gårsdagens "arbejde". Historien er som følger; gennem noget familie blev jeg ringet op og spurgt om jeg mon ville være model for det firma som hedder Wonder Who som laver strikkede og helt magiske stykker tøj  Efter først at tænke mig riiigtig godt om sagde jeg altså ja - fordi det da kunne være sjovt at prøve alle de flotte kjoler  Man fik ikke løn for det så jeg glemte alt om mine kun 160cm og ikke særligt modelagtige træk og tog chancen. Og nu kommer resultaterne så ud på hjemmesiden, men I får da lige et smugkig her (please, ikke drille!!!):

hold da op - hva dælen skulle vi drille med? du er jo SMUK!

Anmeld

11. april 2011

Karo

Sikke nogle smukke billeder Rosa

Det kan godt være du "kun" er 1,60 cm høj, men det kan man altså ikke se. For hold da op nogle flotte stænger du har

Rigtig, rigtig, rigtig gode billeder

Katja - på 1,63 cm.

Anmeld

11. april 2011

Klitgaard

Super gode billeder og du er jo helt vild køn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.