Hun vil ikke på venstre bryst... :( hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Tystys14

Det har kørt så fint med ammningen, slet ingen problemer, ammer lige godt liggende som siddene normalt... men nu vil hun slet ikke på venstre bryst... kæmpede hele dagen igår... men uden held  Tænkte ikke videre over det igår, men nu er det det samme idag... og kan slet ikke forstå det... venstre bryst var ellers yndlingsbrystet i starten,  og selv der havde jeg nemt ved at ligge hende til det andet... nu er mit bryst ved at eksplodere  pumper det selv ud... men det jo ikke meningen... og det højre bliver hele tiden tømt... så nu har jeg totalt slagside...  Nogle der kan give mig et råd til hvordan jeg får hende på det venstre igen?  Det ender hver gang med skrig og gråd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Melbek

Prøv at ligge hende i tvillingeleje? ...det kan være der er lidt med øret eller noget i den stil, som gør at hun ikke synes det er rart at ligge på den ene side?

Ellers er det jo også muligt at fuldamme fra det ene bryst resten af

Anmeld

11. april 2011

Tystys14

Melbek skriver:

Prøv at ligge hende i tvillingeleje? ...det kan være der er lidt med øret eller noget i den stil, som gør at hun ikke synes det er rart at ligge på den ene side?

Ellers er det jo også muligt at fuldamme fra det ene bryst resten af

Det bare lang tid hun kun skal være på det ene bryst ... hun er kun en måned, og havde tænkt mig at amme i et halvt år ca.  Men jo tvillinge stillingen skal jeg måske prøve  tak. det er da et forsøg værd.

Anmeld

11. april 2011

Melbek

Nikita Victoria skriver:

Det bare lang tid hun kun skal være på det ene bryst ... hun er kun en måned, og havde tænkt mig at amme i et halvt år ca.  Men jo tvillinge stillingen skal jeg måske prøve  tak. det er da et forsøg værd.

Ja. det bliver lang tid kun med et bryst, men jeg tror nu ikke det bliver nødvendigt

Hvis hun gider spise, hvis du prøver tvillinge stillingen, så tag et smut forbi lægen og få tjekket hendes ører.

Håber hun bare vil være lidt på tværs

Anmeld

11. april 2011

charlottekri

¨tænker lidt at det måske kan være som en anden nævner ørerne, eller måske sidder der et eller andet i klemme hos hende, som gør ondt når hun ligger på den side???

vil hun gerne ligge på den side når hun f.eks sover?? ville tage til læge med hende og forklare problemet.

bare en tanke...

knus charlotte

Anmeld

12. april 2011

Tystys14

charlottekri skriver:

¨tænker lidt at det måske kan være som en anden nævner ørerne, eller måske sidder der et eller andet i klemme hos hende, som gør ondt når hun ligger på den side???

vil hun gerne ligge på den side når hun f.eks sover?? ville tage til læge med hende og forklare problemet.

bare en tanke...

knus charlotte

Ja det undre mig meget at hun stadigvæk helst vil sove på den side  hun vil bare ikke drikke på den side... Så det jo lidt mærkeligt hvis det er øret? når hun ellers ikke har problemer med den side.

Anmeld

12. april 2011

smokin

jeg ville prøve at snyde hende og lave indianermetoden... altså ligge hende ind under armen på en pude så hun tror hun får det højre... men rent faktisk det venstre.

Anmeld

12. april 2011

Tystys14

Zette skriver:

jeg ville prøve at snyde hende og lave indianermetoden... altså ligge hende ind under armen på en pude så hun tror hun får det højre... men rent faktisk det venstre.

Prøvede jeg faktisk igår, det lykkes mig at få hende på i et par minutter... men så blev det, det samme gråd og skrig...  pumpede det flere gange igår, pga hun nægter... og brystet snart eksplodere... Har lækket fra det hele natten  gør jeg normalt ikke...

Anmeld

12. april 2011

smokin

Nikita Victoria skriver:

Prøvede jeg faktisk igår, det lykkes mig at få hende på i et par minutter... men så blev det, det samme gråd og skrig...  pumpede det flere gange igår, pga hun nægter... og brystet snart eksplodere... Har lækket fra det hele natten  gør jeg normalt ikke...

lille stakkel, måske der sidder en nerve i klemme.. har du prøvet at gå til en kiropraktor?  

Anmeld

12. april 2011

Melbek

Nikita Victoria skriver:

Det kan være du har får meget go på brystet.. Altså en overproduktion på det ene bryst, som gør at hun bliver "spulet" når hun suger? ...kig på ammenet.dk, der har de en rigtig god wiki og selvom forummet er lukket, står der en masse gode ting i de gamle indlæg

Håber i finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.