Var det vandet der gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. april 2011

samantha1986

Jeg skriver lige på vegne af min søster.

I nat lå hun i tre timer før hun kunne falde i søvn. Hun havde helt vildt meget energi følte hun. Hun falder i søvn og sover i halvanden time, men vågner ved at der er et ordenlig smæld og der kommer vand. Hun får ekstrem ondt. Men det er så ovre nu.

Hun har nu sovet siden i morges. Og hun har ringet til fødegangen da hun er i tvivl om det var vandet. men hun er sikker på hun ikke tissede. Men hun snakkede noget om et vanddepot?

Kan det hun oplevede i nat være vandet der er gået?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

LRJ

samantha1986 skriver:

Jeg skriver lige på vegne af min søster.

I nat lå hun i tre timer før hun kunne falde i søvn. Hun havde helt vildt meget energi følte hun. Hun falder i søvn og sover i halvanden time, men vågner ved at der er et ordenlig smæld og der kommer vand. Hun får ekstrem ondt. Men det er så ovre nu.

Hun har nu sovet siden i morges. Og hun har ringet til fødegangen da hun er i tvivl om det var vandet. men hun er sikker på hun ikke tissede. Men hun snakkede noget om et vanddepot?

Kan det hun oplevede i nat være vandet der er gået?

Ja det kunne sagtens være vandet

Anmeld

11. april 2011

samantha1986

Lone H. skriver:

Ja det kunne sagtens være vandet

Uhh det er godt nok spændende så :-)

Vi venter på svar fra hende da hun er taget på fødegangen for at høre dem ad. Men til at begynde med ville hun ikke sige det til os for det var synd hvis vi håbede og glædede os til at den lille kom og det så var falsk alarm.

Anmeld

11. april 2011

bobbles

jo det kan du vist godt regne med det er.. fordi mit vand gik ved at jeg lå i sengen og der hørte jeg os et smæld, også gik vandet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.