Hjælp mig lige her.... Middagslur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Mor til L&S

Dictes mor skriver:

Det gør de også i Dictes, DP siger ikke noget til det, andet end at det nok skal komme. 

Ja også her - har i talt om at droppe formiddagsluren???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Dictes mor

Mor til Liva skriver:

Ja også her - har i talt om at droppe formiddagsluren???

Vi har allerede droppet formiddagsluren, hun kommer først ud at sove kl. 11.30, men sover kun en time, og så er hun tit nødt til at sove igen om eftermiddagen. Vi kan ikke få hende til at ville sove længere til middag.

Anmeld

11. april 2011

Mor til L&S

Dictes mor skriver:

Vi har allerede droppet formiddagsluren, hun kommer først ud at sove kl. 11.30, men sover kun en time, og så er hun tit nødt til at sove igen om eftermiddagen. Vi kan ikke få hende til at ville sove længere til middag.

Ja sover hun godt nok heller ikke meget...!!

Hvornår vågner hun om morgenen?? Liva står nemlig op allerede ved 5.30-6.00 og så synes jeg der er lang tid til middagsluren..

Men er nok vejen frem...

Anmeld

11. april 2011

Mor til L&S

MoarJ skriver:

Jeg havde også det problem med Julie da hun var lidt over 1 år... De har bedst af at få deres lur, fik jeg at vide.... 

Men skip formiddagsluren og se hvordan hun så sover middagsluren... 

Ja må vi prøve! Liva vågner bare så tidligt om morgenen og tænker at hun ikke kan holde sig vågen til middagsluren, men vi må jo prøve

Anmeld

11. april 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Mor til Liva skriver:

Hun sover fra 19.30 til mellem 5.30 og 6

Så synes der er lang tid fra seks til middag...

Ja,det var godtnok ikke længe...

Kan I lægge hende før?Man siger jo at søvn avler søvn hos børn,og det har vi også tit erfaret her.

Anmeld

11. april 2011

Frøken Sørensen

Vi droppede allerede middagsluren da Lucas var 10 mdr. Og lige siden har han kun sovet en gang om dagen og det er fra ca. 12-14/15 stykker... han er 15 mdr. nu. Og han vågner ca. kl.6. det kan godt virke som rigtig længe at skulle være vågen i så mange timer, men prøv da at droppe middagsluren som så mange andre også har skrevet...

Anmeld

11. april 2011

Mor til L&S

Pernilleh skriver:

Ja,det var godtnok ikke længe...

Kan I lægge hende før?Man siger jo at søvn avler søvn hos børn,og det har vi også tit erfaret her.

Altså at vi skal putte hende til natten tidligere end 19.30???

Skulle hun komme til at sove længere af det??

Anmeld

11. april 2011

Dictes mor

Dicte vågner kl. 6.30-7.30, men kan sagtens holde sig vågen til middag. Og faktisk kan hun også tit nøjes med den ene time til middag, men jeg kunne godt bruge, hvis hun ville sove lidt længere...

Anmeld

11. april 2011

Mor til L&S

Gitte85 skriver:

Vi droppede allerede middagsluren da Lucas var 10 mdr. Og lige siden har han kun sovet en gang om dagen og det er fra ca. 12-14/15 stykker... han er 15 mdr. nu. Og han vågner ca. kl.6. det kan godt virke som rigtig længe at skulle være vågen i så mange timer, men prøv da at droppe middagsluren som så mange andre også har skrevet...

Formiddagsluren, ikk???

Ja synes der er længe fra 5.30/6 til middag, fordi tit er hun jo træt til at putte igen kl 8.. Men ikk andet for vi må prøve at droppe formiddagsluren og se om hun så vil sove længere til middag

Anmeld

11. april 2011

Mira0911

Mor til Liva skriver:

Ja må vi prøve! Liva vågner bare så tidligt om morgenen og tænker at hun ikke kan holde sig vågen til middagsluren, men vi må jo prøve

Ja der er ikke andet end at prøve... Min pige på 2 vågner også møg tidligt, hun sover så stadig 3 timer middagslur... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.