Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej jeg vil oprette debat her fordi jeg har brug for snak og støt, hjælp.
jeg mistede mit foster den 9 april 2011.. jeg var 7 uger henne...
mit barns far slog op den 7 april pga depression osv.. vi begge vidste ikke at jeg var gravid.. jeg var ikke klar over det indtil jeg tog test.. så viste det 2 streg , jeg blev så chokeret men måtte gå til lægen for at være sikker. men ja jeg var gravid. jeg blev overlykkelig men også ked af det fordi han slog op.. men jeg var parat til at være enlig mor..
jeg har altid ønsket mig at blive mor, endelig efter lang tid men så sendt faren mail lørdag eftermiddag at han ville ikke vide af mig og barnet..
men så mistede jeg barnet lørdag aften
DET VÆRSTE dag i hele mit liv ...og STØRSTE sorg jeg lever med .. at miste mit ønskebarn og mit livs kærlighed på næsten samme tid.
HVORFOR lige mig???? det gør pisse ondt .. jeg kan ikke holde ud på at se gravide kvinder eller dem som er mor og far
jeg kommer aldrig over dette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ville ikke gå uden at give lyd
du har vist brug for en
du skal nok komme over det, men ting tager tid. sådan noget her tager tid. snak med venner og familie og brug for både her på baby.dk og irl.
pink tøz skriver: hej jeg vil oprette debat her fordi jeg har brug for snak og støt, hjælp. jeg mistede mit foster den 9 april 2011.. jeg var 7 uger henne... mit barns far slog op den 7 april pga depression osv.. vi begge vidste ikke at jeg var gravid.. jeg var ikke klar over det indtil jeg tog test.. så viste det 2 streg , jeg blev så chokeret men måtte gå til lægen for at være sikker. men ja jeg var gravid. jeg blev overlykkelig men også ked af det fordi han slog op.. men jeg var parat til at være enlig mor.. jeg har altid ønsket mig at blive mor, endelig efter lang tid men så sendt faren mail lørdag eftermiddag at han ville ikke vide af mig og barnet.. men så mistede jeg barnet lørdag aften DET VÆRSTE dag i hele mit liv ...og STØRSTE sorg jeg lever med .. at miste mit ønskebarn og mit livs kærlighed på næsten samme tid. HVORFOR lige mig???? det gør pisse ondt .. jeg kan ikke holde ud på at se gravide kvinder eller dem som er mor og far jeg kommer aldrig over dette
Hey.. Jeg ville ikke læse uden at sende dig et og kan slet ikke forestille mig hvor ondt det gør at miste sin ønske baby
Knus og varme tanker fra Sussie
Du skal havde et stort
Det er rigtig hårdt at miste et lille foster som man ellers ønsker sig og elsker lige fra man ser de to streger på testen..
Jeg oplevede det selv i sommeren 09 og er stadig noget der kommer frem i ny og næ..
Føler rigtig meget med dig,, men du skal nok få dit ønske barn en dag...
Håber det går ellers er du altid velkommen til at skrive vis du har behov for at snakke
Knus Anja
ville ikk smutte uden lige at give dig en kæmpe herfra....
Dit ønskebarn kommer, og der kommer også en ny mand en gang, hvis han ikke kommer tilbage .. Jeg har selv mistet da jeg var gravid første gang med tvillinger, og det var/er SÅ hårdt .. Ingen tvivl .. Kan sagtens følge dig .. Men det sker for alle kvinder næsten .. Og det kan jo have været pga. af at fosteret har været syg, eller fejlet noget andet .. Men du skal nok nå det, og der kommer til at vokse en ny spirre i din mave når du mindst venter det .. Hvis du har brug for snak må du meget gerne skrive pb til mig, selvom at du ikke kender mig .. Bare du ikke går med det alene ..
Kæmpe krammer til dig
Hejsa uuuhhh sikke du går imod modgang men en dag vil der være medgang igen...
Ville også lige give dig et kram det har du vidst brug for lige nu
Majbritt
Du får også lige et stort knus fra mig.Og jo..du skal nok komme over det, men det tager tid, søde ven.Prøv at lave andre ting og hold tankerne samlet om en masse andre gøremål, og så ønskes du alt det bedste.KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128