Hvad spiser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. april 2011

otlitrom

Ja, jeg synes jeg spiser hele tiden

Hvad er det bedste man kan servere for Jer lige nu? Er der noget I bare MÅ have på et bestemt tidspunkt, eller er madvanverne slet ikke ændrede?

Mit køre meget i perioder. Lige for tiden er rugbrød med torskerogn, remoulade og peberfrugt min faste frokost Trangen til chokolade er blevet lidt mindre (eller også er det noget jeg bilder mig ind ), men trangen til IS er blevet stor. Mon det er fordi solen er kommet frem?

Frem med Jeres tossede - eller måske helt normale- madvaner. Mine veninder er ærlig talt lidt skuffede over, at jeg ikke be'r om et glas med asier eller desperat sender manden på tanken ved midnatstid, fordi jeg bare MÅ HA' et eller andet. De var sikre på jeg ville blive "tosset", når jeg blev gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Stine Raaholt

Kender godt det med trangen til is... der er en fra Hjemis, der hedder Boston - en lys chokoladeis... den er fantastisk...

Har ellers ikke haft de vilde crawings denne gang, men synes bare at mad generelt set smager fantastisk...

men sidste mandag gik jeg nærmest i panik over at jeg troede at vores hjemisbil var kørt forbi os, så jeg tjekkede hjemmesiden, fandt ruten og kørte derhen, hvor den var... is-manden grinede og sagde at han slet ikke var nået til os endnu... men så fik jeg min is... 20 minutter før han ellers var kommet hjem til os...

så lidt crazy er jeg åbenbart når jeg er gravid...

kram Stine

Anmeld

11. april 2011

Najsen86

for mig er det også is

Anmeld

12. april 2011

Bruus

Stine Raaholt skriver:

Kender godt det med trangen til is... der er en fra Hjemis, der hedder Boston - en lys chokoladeis... den er fantastisk...

Har ellers ikke haft de vilde crawings denne gang, men synes bare at mad generelt set smager fantastisk...

men sidste mandag gik jeg nærmest i panik over at jeg troede at vores hjemisbil var kørt forbi os, så jeg tjekkede hjemmesiden, fandt ruten og kørte derhen, hvor den var... is-manden grinede og sagde at han slet ikke var nået til os endnu... men så fik jeg min is... 20 minutter før han ellers var kommet hjem til os...

så lidt crazy er jeg åbenbart når jeg er gravid...

kram Stine

Hahaha, hvor fedt at I kørte efter is-bilen fordi I troede den havde "glemt" jer  Det er sgu god gas  Hehe.... men GODT du fik din is 

Anmeld

12. april 2011

Bruus

Jeg har faktisk heller slet ikke haft noget jeg bare MÅTTE ha'!! Så jeg er nok også helt kedeligt gravid på det punkt  ... Men sjovt nok er jeg også blevet VILD med is, is og mere af det  Måske er det sommersolskinnet som fremmer lysten... Ikke desto mindre er den til stede i høj grad 

Anmeld

16. april 2011

Stiner

Melder mig også på den med is. Sådan har det været et godt stykke tid. En potion med vanilje og stracciatella flødeis! Og så mine hjemmelavede Chokolate Chips Cookies.

Anmeld

14. maj 2011

Bavianis

Uh, jeg nævner i flæng:

• Al junkfood
  • Slik (HVER aften)
  • Ristet rugbrød med øko mayo, avokado og spejlæg
  • Ristet rugbrød med hytteost og cherrytomater med urtesalt
  • Alle former for kager
  • OST

Anmeld

14. maj 2011

Faith

Nu er jeg godt nok ikke gravid mere. Men jeg husker min helt ufattelige trang til drikkecultura... Nøj dem drak jeg pænt mange af

Anmeld

15. maj 2011

meem

Herhjemme lever jeg nærmest af sun lollys og Carlsberg Kildevæld med smag af fersken... og så nudler... mmh der findes ikke bedre !

Anmeld

30. maj 2011

Thereseh

kitty skriver:

Ja, jeg synes jeg spiser hele tiden

Hvad er det bedste man kan servere for Jer lige nu? Er der noget I bare MÅ have på et bestemt tidspunkt, eller er madvanverne slet ikke ændrede?

Mit køre meget i perioder. Lige for tiden er rugbrød med torskerogn, remoulade og peberfrugt min faste frokost Trangen til chokolade er blevet lidt mindre (eller også er det noget jeg bilder mig ind ), men trangen til IS er blevet stor. Mon det er fordi solen er kommet frem?

Frem med Jeres tossede - eller måske helt normale- madvaner. Mine veninder er ærlig talt lidt skuffede over, at jeg ikke be'r om et glas med asier eller desperat sender manden på tanken ved midnatstid, fordi jeg bare MÅ HA' et eller andet. De var sikre på jeg ville blive "tosset", når jeg blev gravid..

Pyh, jeg spiser HELE tiden. Gerne en masse kulhydrater, for det har jeg holdt mig fra i næsten 5 år, men NU kan jeg jo spise brød og pasta for jeg skal jo sørge for at Spunken får nok at vokse på, og mine lår kan alligevel ikke blive større nu.....eller noget 

Et hit for tiden, er også yoghurt med appelsin (dem fra Naturmælk, nede i Irma, i små bægre) og honningvafler. De der Urtekram sprøde nogen, er SÅ gode til en kop te eller kaffe......

En god bøf, eller andet godt kød, står også højt på listen. Jeg kunne sagtens spise to bøffer selv, hvis det var, men holder ved en enkelt og gir' kæresten den anden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.