kitty skriver:
Ja, jeg synes jeg spiser hele tiden 
Hvad er det bedste man kan servere for Jer lige nu? Er der noget I bare MÅ have på et bestemt tidspunkt, eller er madvanverne slet ikke ændrede?
Mit køre meget i perioder. Lige for tiden er rugbrød med torskerogn, remoulade og peberfrugt min faste frokost
Trangen til chokolade er blevet lidt mindre (eller også er det noget jeg bilder mig ind
), men trangen til IS er blevet stor. Mon det er fordi solen er kommet frem?
Frem med Jeres tossede - eller måske helt normale- madvaner. Mine veninder er ærlig talt lidt skuffede over, at jeg ikke be'r om et glas med asier eller desperat sender manden på tanken ved midnatstid, fordi jeg bare MÅ HA' et eller andet. De var sikre på jeg ville blive "tosset", når jeg blev gravid.. 
Pyh, jeg spiser HELE tiden. Gerne en masse kulhydrater, for det har jeg holdt mig fra i næsten 5 år, men NU kan jeg jo spise brød og pasta for jeg skal jo sørge for at Spunken får nok at vokse på, og mine lår kan alligevel ikke blive større nu.....eller noget 
Et hit for tiden, er også yoghurt med appelsin (dem fra Naturmælk, nede i Irma, i små bægre) og honningvafler. De der Urtekram sprøde nogen, er SÅ gode til en kop te eller kaffe......
En god bøf, eller andet godt kød, står også højt på listen. Jeg kunne sagtens spise to bøffer selv, hvis det var, men holder ved en enkelt og gir' kæresten den anden 
Anmeld