Ida-spam. (nu alle andre er igang) :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. april 2011

CamiRon

Hej tøser.

Lige en kort update herfra os! Ida har det godt, spiser, trives, griner, skider og ikke mindst vokser! Hun er SKØN! nem og dejlig!!  Hun står op omkring kl. 7, hvilket passer fint for så har jeg fået "ordnet" storesøster, der står op omkring 6.30. Så spiser vi, kører den store i dp, hygger osv, indtil hun går ud i barnevognen og sover en times tid. Fra omkring kl. 11 (plus minus) sover hun igen og her tager hun gerne en skraber på 3-5 timer! Nice! Så her ordnes der hus!  Så tager hun som regel igen en kort lur hen omkring kl. 17-18 stykker. Omkring kl. 21 plejer hun at falde i søvn - sover til 3-4 stykker hvor hun spiser - sover igen og står op kl. 7.  I hendes vågne perioder er hun en glad og smilende tyk baby som gerne vil sidde på arm men ligeså gerne ligge og daske til de dimser der hænger i aktivitetsbøjlen.

Hun blev døbt i går i det fineste vejr og hedder nu officielt Ida! Det var en helt igennem skøn dag!

Ida er 3 mdr om 4 dage (d. 15.) og hun vejer nu 6350 g.

Glædelig forår til jer alle sammen - hvor er solen dog fantastisk!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

mettenoah

Gud hvor er hun dejlig... og hun ligner dig endda..

Anmeld

11. april 2011

DK

Ejjj hvor er hun skøn! Jeg elsker billedet hvor hun ligger på maven og storesøster står og kigger imens! Dejligt med billedspam! MERE MERE!!

Anmeld

11. april 2011

piadas

Ej, hvor er hun sød - men altså - hvor er din baby? Jeg ser kun to store piger på billederne! Det går altså ALT for stærkt!

Jeg er vild med billedet i dåbskjolen!

Du er heldig med, at hun sover så meget. Min Ida sover som regel lige som din Ida om natten - altså fra ca. kl. 21 til 4, bliver ammet og vågner igen ca. kl. 6.30, så det er ok. Hun tager også en lur på ca. 3 timer fra ca. kl. 9 til 12. Resten af dagen er sådan lidt lala - hun sover nærmest ikke. Jo, nogle gange falder hun i søvn, når jeg ammer hende, men hvis jeg så lægger hende over i liften går der 5 minutter, så vågner hun! Hun er ikke sur eller noget, men det er ikke så meget, man kan få gjort med en bebs på armen!

Anmeld

11. april 2011

Mettemus

Ih, lækre Ida!

Hun er simpelthen SÅ fin! Man kan bare sagtens se at det er en lille pige. Det kan ellers tit være lidt svært at se, synes jeg, men ikke her

Dejlige billeder af jer allesammen.

Og lige et stort tillykke med dåben i går også - perfekt vejr!

Anmeld

11. april 2011

Riksen

Nårh, hvor er hun dejlig! Så smukke øjne hun har. Smelte, smelte.

Dejligt at hun er nem, glad pg trives

Anmeld

12. april 2011

AA10

hvor er hun sød

Anmeld

12. april 2011

Marco2

Hvor er hun sød og nogle dejlige kinder

AG

Anmeld

12. april 2011

Maria-s

Hvor ER det altså bare nogle smukke øjne dine datter der render rundt med! Og storesøster der på det sidste billede med sutten på skrå?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.