Blod i opkast ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.362 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2011

Anonym trådstarter

Har lidt af kvalme siden i går, og kl 4 i morges måtte jeg af sted ned og have hovedet i toilettet og har været derude hver 30. min siden, og her sidst var der blod i, frisk, ikke vildt meget, men man er ikke i tvivl om det er blod, sidste jeg kastede blod op var under min graviditet hvor det kom efter 3 uger med opkast, og der røg jeg akut afsted til lægen som fortalte at jeg bare havde fået lavet rifter i halsen.

Men hvad er det nu ?? og andre der har prøvet det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Har lidt af kvalme siden i går, og kl 4 i morges måtte jeg af sted ned og have hovedet i toilettet og har været derude hver 30. min siden, og her sidst var der blod i, frisk, ikke vildt meget, men man er ikke i tvivl om det er blod, sidste jeg kastede blod op var under min graviditet hvor det kom efter 3 uger med opkast, og der røg jeg akut afsted til lægen som fortalte at jeg bare havde fået lavet rifter i halsen.

Men hvad er det nu ?? og andre der har prøvet det ??

Fy da.
Hvis jeg var dig, så ville jeg nok lige kontakte lægen.
Måske er dine slimhinder mere sarte end andres, men alligevel, skal man ikke overse den slags blødninger.
Så ring til lægen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. april 2011

FruHolm <3

det kunne måske være du skulle undersøges for mavesår?

ellers ved jeg  ikk lige hvad det skulle være

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Fy da.
Hvis jeg var dig, så ville jeg nok lige kontakte lægen.
Måske er dine slimhinder mere sarte end andres, men alligevel, skal man ikke overse den slags blødninger.
Så ring til lægen.

Kærligst
Sussie

Okay, var bare i tvivl om de overhovedet ville tage en ind når der var lidt blod og man ikke er gravid

tak ringer straks til lægen

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Har (undskyld) heldigvis ikke prøvet det, men når du før har haft rifter i halsen, er det en stor mulighed, at det er det igen. Synes du skal opsøge læge, hvis det kommer igen eller du for det værre (feber, svimmel og bliver ekstremt træt hurtigt).

Håber på du snart for det bedre.

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Har (undskyld) heldigvis ikke prøvet det, men når du før har haft rifter i halsen, er det en stor mulighed, at det er det igen. Synes du skal opsøge læge, hvis det kommer igen eller du for det værre (feber, svimmel og bliver ekstremt træt hurtigt).

Håber på du snart for det bedre.

er meget træt
gør intet, ville os ønske jeg ikke har blod i opkasten
Og tak

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

er meget træt
gør intet, ville os ønske jeg ikke har blod i opkasten
Og tak

Så du skrev til vores alles bedste, at du ville ringe til læge, må man spørge om du har jo det?

Anmeld

11. april 2011

Mira0911

Det vil jeg da lige tjekke op på med lægen... 

Anmeld

11. april 2011

meem

Jeg har hele min graviditet kastet ekstremt meget op.. og de første par mdr var der også lidt frisk blod i... det var pga sarte slimhinder..

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Så du skrev til vores alles bedste, at du ville ringe til læge, må man spørge om du har jo det?

Jep men de har ikke en tid i dag, så måtte ring til lægevagten hvis det forsatte ellers skulle jeg komme i morgen tidlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.