hvorfor??? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.693 visninger
24 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Magsen

Min datters numse er lige pludselig blevet meega rød !! kunne lige ane nogle små blodpletter ;( .. men jeg ved ikke HVORFOR?? hun bliver skiftet hele tiden netop fordi at jeg er bange for at det ellers bliver værre. Der er intet forandret med hensyn til hendes kost. jeg ved ikke hvad der sker??

Det har været sådan engang før, der prøvede jeg at skifte: bleer, vådservietter, undgik at bruge vådservietter, skiftet mærke fra allomin til nan men intet virkede, til sidst gik det bare væk af sig selv..

hvad kan jeg dog gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Ni-ko-li-ne

kan det være tænder?

Anmeld

11. april 2011

Clisolka

Maggieh skriver:

Min datters numse er lige pludselig blevet meega rød !! kunne lige ane nogle små blodpletter ;( .. men jeg ved ikke HVORFOR?? hun bliver skiftet hele tiden netop fordi at jeg er bange for at det ellers bliver værre. Der er intet forandret med hensyn til hendes kost. jeg ved ikke hvad der sker??

Det har været sådan engang før, der prøvede jeg at skifte: bleer, vådservietter, undgik at bruge vådservietter, skiftet mærke fra allomin til nan men intet virkede, til sidst gik det bare væk af sig selv..

hvad kan jeg dog gøre? 

Kan det måske være tænder på vej? Kan se at din datter er på alder med min 

Anmeld

11. april 2011

132319

Det kan måske være svamp? 

Anmeld

11. april 2011

Ni-ko-li-ne

Maggieh skriver:

hvad kan jeg dog gøre? 

det der har virket bedst her er kogte koldtvandsklude...

du tager en stofble og klipper den i stykker der passer til din datters balle.... så koger du dem i vand i en gryde i 5 minutter...

så skolder du en beholder og fisker kludene op med en ske eller gaffel....

når kludene er kølet af kan de bruges...

du putter een klud på hver balle ved hvert bleskift... der går et døgns tid men det hjælper virkelig!

ellers prøv med en smule zink salve

Anmeld

11. april 2011

Magsen

Ni-ko-li-ne skriver:

kan det være tænder?

får man en rød numse af det?  

men jeg tror godt jeg kan ane en tand i undermunden, altså den er ikke kommet op men ligger lige under?? 

Anmeld

11. april 2011

Ni-ko-li-ne

Maggieh skriver:

får man en rød numse af det?  

men jeg tror godt jeg kan ane en tand i undermunden, altså den er ikke kommet op men ligger lige under?? 

ja da!

rød numse, feber, knopper....  mange børn bliver direkte syge i forbindelse med tandfrembrud:0)

Anmeld

11. april 2011

Magsen

132319 skriver:

Det kan måske være svamp? 

nej det er det ikke, jeg har fået lægen til at kigge på det?

han sagde bare at vi skulle bruge en tyk salve :/ ?

Anmeld

11. april 2011

Magsen

BB78 skriver:

Kan det måske være tænder på vej? Kan se at din datter er på alder med min 

ej vidste ikke de fik en rød numse af det ?

Anmeld

11. april 2011

Magsen

Ni-ko-li-ne skriver:

ja da!

rød numse, feber, knopper....  mange børn bliver direkte syge i forbindelse med tandfrembrud:0)

eeej vildt !! 

og her har jeg gået og været viiiiiiiiiildt bekymret, så er det jo heeelt sikkert tænder!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.