Billigt tøj!!!! str s-m-l. H&M/Jasmin/Repeat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
882 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2011

BinaMor

alle priser er pp.

Blå strik trøje fra H&M, brugt 1 gang. str. s. nypris ca 100 kr. din pris 20 kr.

kort grå skind look a like, cardigan dims fra paprika, brugt  2 gange. nypris ca 150ke, din pris 25 kr.

brun nederdel fra Jasmin str L (men en lille L) brugt, men fin stand. lidt pynt på siden. nypris ca 300 kr. din  pris 25 kr.

brun nederdel fra Repeat, med snører str. m. brugt men fin stand. nypris ca. 400 kr. din pris 25 kr.

kortærmet sort feeeeed top/bluse fra vero moda. brugt kun et par gange men den nederste knap faldt af så lille hul forneden. str. L (men en meget lille L vil jeg sige. jeg vil kalde det str s/m)nypris mener 200 kr, din pris 20 kr.

lækre bukser fra vero moda, stort set ikke brugt, noget af prismærket sidder der stadig. de er bare for små. vræææl. nå nypris 400 kr, din pris 50 kr.

sko, Amanda smith,der står 6 1/2 på størrelse.. dvs en str 37. din pris 25 kr.

og tilsidst den dejligtste tunika/kjole dims der skal bindes på ryggen. den hænger så smukt på én især hvis man er gravid. fik så meget opmærksomhed når jeg havde den på. det er viudst en one size, købt på en tailansk markedsbod. nypris 100 kr, din pris 25 kr. bemærk: en snøre til at binde omme på ryggen faldt af og jeg syede den fast igen, hvor jeg opdagde jeg havde sat den forkert men det betyder ingenting og man lægger ikke mærke til det.

jeg er åben for bud hvis man køber mere en 1 ting. det fylder bare og skal væk.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

BinaMor

Jeg fandt denne også. sennepsgul cardigan fra H&M. brugt meget få gange. bemærk lille hul ved brystet. sælges for 20 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2011

Kruse90

Hvad str. er bukserne??

Anmeld

11. april 2011

BinaMor

Kruse90 skriver:

Hvad str. er bukserne??

guuud ja heheh...

det er str 27/32

Anmeld

21. april 2011

BinaMor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.