Babyklar skriver:
wow, den kan jeg sku ikk lige huske i hovedet, 
- men har den derhjemme .
Ud fra det 3D billede du har som profilbillede var det hos Zillstorf og Bjerregaard du blev scannet
Det er samme sted som jeg blev scannet i uge 29. Det var bare den ultimativt bedste oplevelse, og det er VILDT gode billeder man får med af sin lille guldklump, med deres apparater. Synes godt man kan se kvalitetsforeskel hos de forskellige steder. Men tilbage til info... deres hjemmeside hedder www.scanningsjordemoderen.dk, og de har både en klinik i København og så en i Ålborg. Ydermere er det uddannede jordemødre som foretager scanningen, hvilket jeg vægtede højt, da jeg på den måde følte jeg fik den optimale vurdering af hvordan mit barn trives i maven
Jeg vil helt sikkert anbefale dig at se nærmere på deres tilbud. De anbefaler at det bedste tidspunkt at blive scannet på er når man er 29-30 fulde uger henne. På dette tidspunkt har de fleste babyer nemlig vendt sig med hovedet nedaf, og det er dermed på det tidspunkt man kan få de mest optimale billeder af den, da den også her har fået dejlige babykinder, og mere sul på kroppen 
Held og lykke med det!
Knus
Anmeld