3D Scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Moar2011

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Bruus

Babyklar skriver:

wow, den kan jeg sku ikk lige huske i hovedet,  - men har den derhjemme .

Ud fra det 3D billede du har som profilbillede var det hos Zillstorf og Bjerregaard du blev scannet  Det er samme sted som jeg blev scannet i uge 29. Det var bare den ultimativt bedste oplevelse, og det er VILDT gode billeder man får med af sin lille guldklump, med deres apparater. Synes godt man kan se kvalitetsforeskel hos de forskellige steder. Men tilbage til info... deres hjemmeside hedder www.scanningsjordemoderen.dk, og de har både en klinik i København og så en i Ålborg. Ydermere er det uddannede jordemødre som foretager scanningen, hvilket jeg vægtede højt, da jeg på den måde følte jeg fik den optimale vurdering af hvordan mit barn trives i maven Jeg vil helt sikkert anbefale dig at se nærmere på deres tilbud. De anbefaler at det bedste tidspunkt at blive scannet på er når man er 29-30 fulde uger henne. På dette tidspunkt har de fleste babyer nemlig vendt sig med hovedet nedaf, og det er dermed på det tidspunkt man kan få de mest optimale billeder af den, da den også her har fået dejlige babykinder, og mere sul på kroppen 

Held og lykke med det!

Knus  

Anmeld

11. april 2011

Bruus

Babyklar skriver:

fandt det: http://www.scanningsjordemoderen.dk/kontakt/aarhus-send-mail-og-find-vej.html 

Der var du lige lidt hurtigere end mig 

Anmeld

11. april 2011

annec

Babyklar skriver:

fandt det: http://www.scanningsjordemoderen.dk/kontakt/aarhus-send-mail-og-find-vej.html 

Mange tak

Men der står bare derinde at scanningen koster 1400?

Anmeld

11. april 2011

annec

MDybvad skriver:

Ud fra det 3D billede du har som profilbillede var det hos Zillstorf og Bjerregaard du blev scannet  Det er samme sted som jeg blev scannet i uge 29. Det var bare den ultimativt bedste oplevelse, og det er VILDT gode billeder man får med af sin lille guldklump, med deres apparater. Synes godt man kan se kvalitetsforeskel hos de forskellige steder. Men tilbage til info... deres hjemmeside hedder www.scanningsjordemoderen.dk, og de har både en klinik i København og så en i Ålborg. Ydermere er det uddannede jordemødre som foretager scanningen, hvilket jeg vægtede højt, da jeg på den måde følte jeg fik den optimale vurdering af hvordan mit barn trives i maven Jeg vil helt sikkert anbefale dig at se nærmere på deres tilbud. De anbefaler at det bedste tidspunkt at blive scannet på er når man er 29-30 fulde uger henne. På dette tidspunkt har de fleste babyer nemlig vendt sig med hovedet nedaf, og det er dermed på det tidspunkt man kan få de mest optimale billeder af den, da den også her har fået dejlige babykinder, og mere sul på kroppen 

Held og lykke med det!

Knus  

Ja okay mange tak for hjælpen.

Hvad gav i for scanningen?

Anmeld

11. april 2011

Bruus

annec skriver:

Ja okay mange tak for hjælpen.

Hvad gav i for scanningen?

Jeg valgte den helt store scanning, som koster 1400,- ... Det er mange penge, men for mig var det alle pengene værd!!! Men deres prisliste fremgår også på deres hjemmeside 
Der er også andre alternativer. Hvor langt er du henne nu?

Anmeld

11. april 2011

Moar2011

annec skriver:

Mange tak

Men der står bare derinde at scanningen koster 1400?

jeg tog den der hed kønsscanning . ville være 112 på at det var en dreng..

Anmeld

11. april 2011

annec

MDybvad skriver:

Jeg valgte den helt store scanning, som koster 1400,- ... Det er mange penge, men for mig var det alle pengene værd!!! Men deres prisliste fremgår også på deres hjemmeside 
Der er også andre alternativer. Hvor langt er du henne nu?

Er i uge 22

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.