Terminsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.170 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. april 2011

SimoneL

Nu kan jeg godt mærke, at jeg er ved at blive utålmodig!

I dag er terminsdag og der er bare ingen tegn på, at jeg snart skal føde (tror, at jeg ender med at have ret i min forventning om at gå 14 dage over..) Heldigvis har jeg det godt og er stadig ret mobil, så jeg får gået nogle ture (og spist noget italiensk is. mhh..) Måske er der i virkeligheden alt for rart inde i maven, med is og solskin, til at baby gider at komme ud? Jan har foreslået, at jeg bare skal begynde at gnave masser af bladselleri og lignende - det kan være at det jager den ud derfra!

Ellers går vi bare og taler lidt til maven og trykker lidt på den. Baby svarer så igen ved at sparke mig i ribbenene. Møgunge!

Jeg glæææder mig sådan til at der sker noget!

(og så et billede af en mave med totalt færdigbagt baby i: )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

_-Kathrine-_

SimoneL skriver:

Nu kan jeg godt mærke, at jeg er ved at blive utålmodig!

I dag er terminsdag og der er bare ingen tegn på, at jeg snart skal føde (tror, at jeg ender med at have ret i min forventning om at gå 14 dage over..) Heldigvis har jeg det godt og er stadig ret mobil, så jeg får gået nogle ture (og spist noget italiensk is. mhh..) Måske er der i virkeligheden alt for rart inde i maven, med is og solskin, til at baby gider at komme ud? Jan har foreslået, at jeg bare skal begynde at gnave masser af bladselleri og lignende - det kan være at det jager den ud derfra!

Ellers går vi bare og taler lidt til maven og trykker lidt på den. Baby svarer så igen ved at sparke mig i ribbenene. Møgunge!

Jeg glæææder mig sådan til at der sker noget!

(og så et billede af en mave med totalt færdigbagt baby i: )

Skøn skøn mave  Ved hvordan du har det - jeg har termin på lørdag og vi er ved at være godt utålmodige og begyndt at vænne os til tanken om at der nok går 14 dage endnu før baby kommer ud til os....!

Pøj pøj med fødslen og at I snart får bebsen i armene

Kathrine

Anmeld

11. april 2011

SimoneL

_-Kathrine-_ skriver:

Skøn skøn mave  Ved hvordan du har det - jeg har termin på lørdag og vi er ved at være godt utålmodige og begyndt at vænne os til tanken om at der nok går 14 dage endnu før baby kommer ud til os....!

Pøj pøj med fødslen og at I snart får bebsen i armene

Kathrine

Jeg kan se, at du også skal føde på Skejby - så kan det jo være, at vi mødes derude!

Anmeld

11. april 2011

_-Kathrine-_

SimoneL skriver:

Jeg kan se, at du også skal føde på Skejby - så kan det jo være, at vi mødes derude!

Jeps, det skal jeg.... Det kan være vi gør det  Har I været til rundvisning derude?

Anmeld

11. april 2011

Stine Raaholt

Hvor er du fin... kan godt forstå din utålmodighed...

alle siger man skal nyyyyde det og hygge sig, for man får aldrig de dage igen - det er også rigtigt, men det er altså lidt svært at tænke på andet end at baby skal komme, når man nu bare er helt klar...

håber du snart går i fødsel og får en dejlig en af slagsen, fødslen altså, baby er selvfølgelig den dejligste i verden

kram og masser af ve-støv

Stine

Anmeld

11. april 2011

SimoneL

_-Kathrine-_ skriver:

Jeps, det skal jeg.... Det kan være vi gør det  Har I været til rundvisning derude?

Ja, det var vi for 14 dage siden. Det kan kun anbefales, hvis I da ikke har gjort det endnu. Det er lige med til at give lidt mere ro på - også for de stakkels mænner, så de ved hvor de må smide bilen, hvilken dør man skal ind af etc. Det var min kæreste i hvert fald rigtigt glad for at få styr på!

Anmeld

11. april 2011

_-Kathrine-_

SimoneL skriver:

Ja, det var vi for 14 dage siden. Det kan kun anbefales, hvis I da ikke har gjort det endnu. Det er lige med til at give lidt mere ro på - også for de stakkels mænner, så de ved hvor de må smide bilen, hvilken dør man skal ind af etc. Det var min kæreste i hvert fald rigtigt glad for at få styr på!

Ja, vi var også for ca 14 dage siden...! Vi troede nærmest vi var de eneste, men vi var en 9-10 par, så der var lidt trangt på den stue, men rigtig rart at få set det hele og forklaret en masse ting... Og så føles det virkelig som om man er de eneste deroppe...-der er så stille og roligt selvom de vist havde rimelig travlt den dag! Tror det bliver en rigtig behagelig oplevelse at skulle føde der

Anmeld

11. april 2011

SimoneL

Stine Raaholt skriver:

Hvor er du fin... kan godt forstå din utålmodighed...

alle siger man skal nyyyyde det og hygge sig, for man får aldrig de dage igen - det er også rigtigt, men det er altså lidt svært at tænke på andet end at baby skal komme, når man nu bare er helt klar...

håber du snart går i fødsel og får en dejlig en af slagsen, fødslen altså, baby er selvfølgelig den dejligste i verden

kram og masser af ve-støv

Stine

Ja, for nu har vi jo bare været i biografen, vi har været spontant ude at spise, vi har spist jordbær med smeltet chokolade og drukket champagne, vi har været til koncerter, vi har været på weekendture - ja, vi har ligesom gjort alle de ting, som vi ved, at vi ikke vil komme til i lang tid. Nu vil jeg bare ha' baby

Anmeld

11. april 2011

SimoneL

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, vi var også for ca 14 dage siden...! Vi troede nærmest vi var de eneste, men vi var en 9-10 par, så der var lidt trangt på den stue, men rigtig rart at få set det hele og forklaret en masse ting... Og så føles det virkelig som om man er de eneste deroppe...-der er så stille og roligt selvom de vist havde rimelig travlt den dag! Tror det bliver en rigtig behagelig oplevelse at skulle føde der

Jeg har også kun hørt godt om Skejby - så der er vi vist heldige

Anmeld

11. april 2011

Line Højdal

Kram og masser af ve-støv til jer begge... Håber i snart har jeres dejlige bebser i armene!!

Her er der så småt begyndt at komme små tegn på at kroppen forbereder sig synes jeg. Har haft lidt småveer de sidste to nætter, men ikke noget der har haft antydning af regelmæssighed - så jeg gætter på ren og skær forberedelse for livmoderen!!

Jeg er dog i den grad klar - og selvom der er 10 dage til termin her, ja så HAR utålmodigheden meldt sig... Så ved hvordan i har det

Line - i dag 38+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.