Stakkels Emilie :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Klitgaard

anna-jonas skriver:

Så ringer du ind på afdelingen, og siger at det ikke er godt nok.................mon ikke der er en kyndig læge, der kan ordinere noget andet, eller mere. Hvordan har hun haft det i aften??

Hun har heldigvis haft det bedre til aften end hun havde igår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Klitgaard

anna-jonas skriver:

Så ringer du ind på afdelingen, og siger at det ikke er godt nok.................mon ikke der er en kyndig læge, der kan ordinere noget andet, eller mere. Hvordan har hun haft det i aften??

ringede også ind til afdelingen igår aftes da hun havde så ondt i ørerne men må ringe igen i morgen hvis det ikke er bedre .tak for råd

Anmeld

11. april 2011

anna-jonas

Klitgaard skriver:

Hun har heldigvis haft det bedre til aften end hun havde igår

Okay...............det lyder godt. Men det er ikke rimeligt, at et barn skal have så grusomt ondt. Synes det er en forkert holdning af jeres læge, at mene noget andet.

God bedring med hende, og jeg håber at i får en rolig nat.

Anmeld

11. april 2011

Klumpe-dumpe

Nuuuh lille Emiliemus :(

Håber I får en roligere nat og det nu går fremad med hende.

Kæmpe trøste kram til jer.

Anmeld

11. april 2011

Rosa

Puha, jeg sidder og bliver helt flov over at jeg som voksen tillader mig at pjevse over lidt roskildesyge, når sådan en tapper lille nusser kæmper sig igennem alt det der!!! Hvor er hun bare hårdt ramt, lyder det til? Jeg krydser fingre og håber hun bliver OK snarest - hun må godt få noget af mit "rask" 

Kh

Rosa

Anmeld

11. april 2011

Ranarupta

Ej, hvor er det bare synd for Emilie!
Lille stakkel - og stakkels mor. Det gør så ondt i hjertet at se dem have ondt!

Anmeld

12. april 2011

Lilac

ååårh, hvor synd!!!! Håber I har fået noget hjælp! Stakkels pus...

Anmeld

12. april 2011

Klitgaard

Hun har sovet ok i nat jeg vækkede hende kl 7 for at give hende smertestillende og så sov hun til 9.15 jeg har været på arbejde i dag og jeg har simpelhen savnet hende så forfærdeligt ovenpå alt det her. imorgen er det min tur til være hjemme igen . hun har haft en god dag i dag så håber det går fremad nu det kunne heller ikke blive værre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.