Hvor tit??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit blir sexen hjemme hos jer??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.623 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Anonym trådstarter

Ja som spørsmålet lyder hvor tit blir det for dig og manden?? Her et par gange i mdr. er såå træt med små børn fuldtidsarb, venner, hus og have det blir bare ikke her hjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Anonym trådstarter

11. april 2011

9510

Nu er mi mand desværre kun hjemme i weekenderne, men så bliver der også gået til den

Så har stemt flere gange om ugen

Anmeld

11. april 2011

Tystys14

Jeg tror manden og jeg er lidt sex afhængige  vi har det utroligt ofte, og holder ikke styr på det, men vil tro at i sidste uge havde sex måske 7 gange... bare igår havde vi det morgen og aften.  Men det nok mest fordi jeg elsker at få ham ud i badet om morgenen når prinsessen sover (han møder først kl.9 på job), og så kan man jo ikke undgå at blive tændte, og han er aften menneske, så om aftenen er han klar igen.  

Dog bliver det gerne sådan at der bliver holdt en dags pause når man har været igang 2-3 dage i træk, for at han ikke får problemer, med du ved nok. 

Men tvivler på det bliver ved sådan her, hi hi, venter bare på prinsessen bliver større, så bliver det jo nok lidt reduceret  hi hi.

Anmeld

11. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja som spørsmålet lyder hvor tit blir det for dig og manden?? Her et par gange i mdr. er såå træt med små børn fuldtidsarb, venner, hus og have det blir bare ikke her hjemme...

Det er sådan lidt op og ned alt efter energien.
Men sådan ca engang om ugen...somme tider 2 andre gange mindre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. april 2011

Mira0911

Her er det når lysten er der for os begge... pt. slet ikke mens jeg er gravid... 

Anmeld

11. april 2011

JustAnotherName

Nikita Victoria skriver:

Jeg tror manden og jeg er lidt sex afhængige  vi har det utroligt ofte, og holder ikke styr på det, men vil tro at i sidste uge havde sex måske 7 gange... bare igår havde vi det morgen og aften.  Men det nok mest fordi jeg elsker at få ham ud i badet om morgenen når prinsessen sover (han møder først kl.9 på job), og så kan man jo ikke undgå at blive tændte, og han er aften menneske, så om aftenen er han klar igen.  

Dog bliver det gerne sådan at der bliver holdt en dags pause når man har været igang 2-3 dage i træk, for at han ikke får problemer, med du ved nok. 

Men tvivler på det bliver ved sådan her, hi hi, venter bare på prinsessen bliver større, så bliver det jo nok lidt reduceret  hi hi.

Jeg er bare imponeret over i sig selv, at I allerede er så godt igang igen, når Jeres lille pige kun er en måned gammel.
 Sejt nok! Så tror jeg på at der er "håb" for Jer  I går vist ikke døde.

Anmeld

11. april 2011

JustAnotherName

Herhjemme kan vi ikke prale af, at det er noget der sker for meget af.
Jeg har stemt månedligt....  

Anmeld

11. april 2011

JustAnotherName

Her er det når lysten er der for os begge... pt. slet ikke mens jeg er gravid... 

Jeg havde lige netop ALLERMEST sexlyst, mens jeg var gravid!  Sært nok!

Anmeld

11. april 2011

Mira0911

JustAnotherName skriver:

Jeg havde lige netop ALLERMEST sexlyst, mens jeg var gravid!  Sært nok!

Jeg vil ønske jeg havde en bedre graviditet... Så ville vi nok have lidt mere sex.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.