Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kunne gå da jeg var 9 måneder, nu er mit barn begyndt at rejse sig op, han er 8 måneder og nogen dage.
Hvornår kunne du gå ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min søn kunne gå selv da han var 17 måneder.
Liva tog de første 2-4 skridt selv da hun var 10 mdr, men har stemt 11 mdr da hun der kunne gå RIGTIGT SELV UDEN HJÆLP
Jeg er lidt i tvivl om hvad der ønskes svaret på. I overskriften spørger du om hvornår vores barn kunne gå men i indlægget spørger du om hvornår vi selv kune gå …
Så hvilket et af spørgsmålene ønskes svar på i afstemningen?
Marco2 skriver: Jeg er lidt i tvivl om hvad der ønskes svaret på. I overskriften spørger du om hvornår vores barn kunne gå men i indlægget spørger du om hvornår vi selv kune gå … Så hvilket et af spørgsmålene ønskes svar på i afstemningen?
Begge..
Det er for at se om der er en sammenhæng
Jeg gik fra jeg var 11½ måned og min søn var 9½ måned:-)
Jeg selv var omkring 14 mdr, da jeg begyndte at gå - og det har begge mine piger også været. Min mand gik først senere, men ved ikke helt hvornår han lærte ifølge min svigermor at sige "kom liiiiige" inden han lærte at gå så er der jo heller ingen grund til at gå, hvis folk kommer styrtende og giver drengen, hvad han vil have, uden han selv behøver bevæge sig efter det
jeg gik dagen før jeg blev 10 mdr og min søn gik den dag han blev 10 mdr. og her menes der at han slap alt og gik. i 2 mdr havde han gået rundet ved tingene enden dag
Jeg gik da jeg var 9 mdr. og min datter begyndte at rejse sig op af ting da hun var 8 mdr. Hun går med støtte nu, 12½ måned gammel, men lægger ikke an til at slippe...
Ældstemand var 9 mdr, mellemstemand var 11 mdr og yngstemand er nu næsten 10 måneder men går ikke endnu, kun langs møbler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128