sidste arbejdsdag i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Stine Raaholt

JUBIIII!!!! og efter denne skønne solrige weekend kan man da kun glæde sig til at gå derhjemme...

jeg går fra 8 uger før, pga noget ferie, men jeg tror ikke det er en dag for tidligt...

så jeg indtager sofaen onsdag morgen, når manden kører afsted med børnene... så skal der hækles og bages og hygges de første dage. Har lovet mig selv at jeg lige skal slappe lidt af de første par dage, for den sidste tid har været ret stressende og jeg har været en del alene med børnene og det tager lidt hårdt på kroppen. har konstant haft mens-smerter og jag ned i skeden, så det er nok på tide at give kroppen lidt fred... og det skal den få

god mandag til alle

Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

mortilsofieogsara

det bliver da dejligt for dig at få barsel så du kan slapper af og få de sidste ting klaret inden du skal føde.

Anmeld

11. april 2011

otlitrom

Hvor må det være skønt!

Jeg arbejder på min BA herhjemme, og i de sorteste øjeblikke overvejer jeg at ringe til skolen og sige "stik mig min barsel, jeg skriver opgaven næste år"

Jeg gad nemlig også rigtig godt at gå hjemme og nyde solen og ikke have en opgave hængende over hovedet.. Men det er jo bare at skubbe problemerne fra sig, så jeg vælger at kæmpe!

Jeg håber du får nogle rigtig dejlige uger her i forårsvejret, inden den lille melder sin ankomst!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.