Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sååå kær!
Hvor har I købt hynden? Fulgte den med?
Ranarupta skriver: Sååå kær! Hvor har I købt hynden? Fulgte den med?
Skouboe skriver: Den købte vi sammen med gyngen - jeg fandt gyngen i Kvickly til 400 og hynden gav jeg yderligere 200 kr for. Begge dele er fra Krea.
Den købte vi sammen med gyngen - jeg fandt gyngen i Kvickly til 400 og hynden gav jeg yderligere 200 kr for. Begge dele er fra Krea.
Lækkert!
Har en gynge, men ingen hynde. Overvejer, om jeg skal sy en selv... Kunne jo bare smide et vattæppe i.
Lækre unge!Hun forstår da virkelig at nyde livet!
Hvor er hun dejlig, og er altså bare skønt med det vejr der begyndr at komme nu
Skouboe skriver:Her er lidt billeder af Silja, der driver den af på sansegyngen..Kom gerne med jeres sommerbilleder
Bondepigen skriver: Åh det ser skønt ud!!! Hun nyder det..Hvorfor laver de ikke sansegynger i voksenstørrelser, Det kunne være så skønt at ligge der og dase!
Åh det ser skønt ud!!! Hun nyder det..Hvorfor laver de ikke sansegynger i voksenstørrelser, Det kunne være så skønt at ligge der og dase!
Ej ja - det kunne da være fantastisk
Og Pernille - hold nu op, hvor er hun lækker altså...totalt sol-smart med briller og det hele
Ida. skriver: Ej ja - det kunne da være fantastisk Og Pernille - hold nu op, hvor er hun lækker altså...totalt sol-smart med briller og det hele
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128