17+0 med tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.967 visninger
41 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Kofoed.

Synes bare det går hurtig (for hurtigt) med maven, når jeg kigger mave billeder, synes jeg, at den ligner noget omkring 20+noget.

Når man synes lige i også skal kunne bedømme maven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Synes bare det går hurtig (for hurtigt) med maven, når jeg kigger mave billeder, synes jeg, at den ligner noget omkring 20+noget.

ihhhh en flot baby prinsesse hule du har der....

Anmeld

10. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

ihhhh en flot baby prinsesse hule du har der....

En stor en i hvert fald Men der er jo også to af alt derinde, så det fylder vil.

Anmeld

10. april 2011

twinboys

guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud er du allerede så langt... smuk smuk babyhule

Anmeld

10. april 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Åh bette pus! Vi har MINDST samme str. mave og jeg har kun én, og du ved jo hvor langt jeg er Så du har intet at bekymre dig om Sååååå fiiiin!

Anmeld

10. april 2011

Kofoed.

twinboys skriver:

guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud er du allerede så langt... smuk smuk babyhule

Sjovt, jeg tænker hele tiden, øv hvor er der lang tid endnu til august/september

Takker. De har det vist også godt, og må heller på vægten i morgen, så man kan få tal på, hvor godt

Anmeld

10. april 2011

twinboys

Kofoed33 skriver:

Sjovt, jeg tænker hele tiden, øv hvor er der lang tid endnu til august/september

Takker. De har det vist også godt, og må heller på vægten i morgen, så man kan få tal på, hvor godt

Anmeld

10. april 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Åh bette pus! Vi har MINDST samme str. mave og jeg har kun én, og du ved jo hvor langt jeg er Så du har intet at bekymre dig om Sååååå fiiiin!

Jamen det er jo vildt og hold da på et ryk jeg har lavet de sidste par dage. Ejjj hvor langt er du da   Men tak for de søde ord

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Hurtigt eller ej, så er det en lækker babyhule

Anmeld

10. april 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Jamen det er jo vildt og hold da på et ryk jeg har lavet de sidste par dage. Ejjj hvor langt er du da   Men tak for de søde ord

Ja, det kommer jo tilsyneladende i sådanne ryk. Min kollega sagde i torsdags: Ih hvor er der sket meget med maven i denne uge. Men man bemærker det jo ikke sådan hvis den kun vokser en smule hver dag men pludselig: BANG, så er der bare kommet ekstra cm på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.