Hvad kl kommer jeres børn i seng til hverdag og i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2008

Zuzet

Hejsa

Mine på 11, 7, 4 og 2 år kommer i seng kl 20, de 3 store får nogengange lov til at se en god natfilm og næsten hver dag får de lov til at se tegnefilm til kl 20:30.

Hilsen

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

Miamaja

Kloster skriver:

Jeg er lidt i tvivl om, Rasmus på snart 11 år, kommer for tidligt i seng. Han kommer først i seng kl 20.30 også læser han til kl 21, hvor han så skal til og sove. Men tit falder han først i søvn kl 21.30-22
Begge de store (Nicolaj er 9½ år) kommer i seng samtidig.

KLoster

det er heeelt normalt. jeg husker jeg kunne kun falde i sovn paa samme tidspunkt

Anmeld

24. oktober 2008

Miamaja

Min guldklump kommer iseng kl 9 og han er snart 19 maaneder

Anmeld

24. oktober 2008

Heidi B

- skriver:

Hjælper sikkert ikke meget... 60.png

Men mine på 1½ år og 3 år kommer i seng kl. 18 60.png

I weekenden ca det samme..

HVAD!!!! Kommer dine børn i seng kl. 18???
Hvordan kan i få det til at hænge sammen??? Vi er ikke engang færdige med at spise der....
Hold da op, bliver helt stresset....
Nå, men hos os kommer Jeppe og Mikkel i seng et sted mellem 20-20.30. Tiden er blevet mindre stresset efter vi har besluttet ikke at tænde fjernsynet før drengene er kommet iseng... Gælder dog ikke fredag hvor moderen ser Vild med dans. Ida på 12 år kommer i seng kl. 9, når hun skal op kl. 6, og 22-22.30 når hun skal op kl. 07.30.

Heidi

Anmeld

24. oktober 2008

MorCamilla

Mikkel på snart 3 år kommer i seng mellem 19.30 og 20.00... Både i hverdage men også i weekenden...

Anmeld

24. oktober 2008

Marie;-)

Frederik 2 år: Kl. 19 - som regel også i weekenden med mindre der er gæster eller vi er ude.

Marcus 4½ år: Ml. kl. 19 og 20 og hvis han kan holde sig vågen er det længere i weekenden.

Anmeld

24. oktober 2008

Pia.

Alle tre kommer ca. (+ -) i seng klokken otte - men de store ser altid film inden de sover, så den er gerne halv ti inden de falder i søvn ...

Knus Pia.

Anmeld

24. oktober 2008

fam.4xc

omkring kl 19.30-20 både hverdag og weekend med mindre der er sneget sig en lur ind i bilen så kan de godt være længere oppe
Jeg gider ik putte unger jeg ved ik er putte klar for så bruger vi bare længere tid på det alligevel... men altså de er jo også kun 3 år og 11 mdr

Mine nevøer på 9 og 11 skal i seng kl 22

Anmeld

24. oktober 2008

Honningblomst

- skriver:

Klarer vi fint... 60.png

Men Klemens på 1½ år kan ikke holde længere, vores datter kom i seng kl. 19 indtil hun stoppede middagslur, nu bliver hun for træt.

Så 18 og aller senest kl. 18.30 er de i seng 60.png

Vi spiser mad kl. 16.30-17.00 og så ser vi børnetime kl. 17.30 mens de får ren ble og nattøj osv og så de klar 60.png

Vi henter ungern kl. 14.30/15.00..

Så det klarer vi fint 60.png

Har en hel aften til os...

Hold da op....nyder du ikke weekenderne hvor I har tid sammen??

Anmeld

24. oktober 2008

Honningblomst

Jeg tænker også al den tid I ikke har til at hygge med børnene i hverdagene, det må da være lidt hårdt...men ja, så kan I jo hygge maks lørdag og søndag fra tidlig morgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.