Hård mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej piger.. I bliver lige nød til og hjælpe mig, jeg er ny i faget indefor flaske verden.. Jeg er i fredags gået over til flaske da Maja i et par uger nu har afvist og været ulykkelig når hun skulle ammes, så på opfordring af sundhedsplejersken er vi begyndt på det. Men er det så ikke noget med at de SKAL have afføring mindst en gang om dagen? Maja har intet haft idag, hvad skal jeg gøre?? - Malene & Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Ingen?

Anmeld

10. april 2011

Caroline86

hej søde...

Jeg synes du skal være ganske rolig når det kun er en enkelt dag der ikke kommer noget...

Prøv at fortsætte med de der cykelbevægelser vi talte om forleden eller prøv lidt babymassage på hende Det er både rart for hende, sjovt og hyggeligt, det stimulerer hende på mange gode måder og er godt for måske muskler, led og mavsen

Man bekymrer sig i ét væk om de små hoveder men jeg er sikker på du gør det rigtigt godt med lille Maja

Du skal ikke tøve med at skrive!

knus

Anmeld

10. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Caroline86 skriver:

hej søde...

Jeg synes du skal være ganske rolig når det kun er en enkelt dag der ikke kommer noget...

Prøv at fortsætte med de der cykelbevægelser vi talte om forleden eller prøv lidt babymassage på hende Det er både rart for hende, sjovt og hyggeligt, det stimulerer hende på mange gode måder og er godt for måske muskler, led og mavsen

Man bekymrer sig i ét væk om de små hoveder men jeg er sikker på du gør det rigtigt godt med lille Maja

Du skal ikke tøve med at skrive!

knus

Tak søde.. Huskede også det du fortalte med cykel bevægelser så det har vi været i fuld gang med..

Anmeld

10. april 2011

Caroline86

MaleneS2011baby<3 skriver:

Tak søde.. Huskede også det du fortalte med cykel bevægelser så det har vi været i fuld gang med..

det er godt synes hun ikke også det er fantastisk!? Laura elsker det stadig

Der er mange steder på nettet du kan finde gode tips til massage, men pas på ikke at være for voldsom det skal være rart og hyggeligt for Jer begge!

Anmeld

10. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Caroline86 skriver:

det er godt synes hun ikke også det er fantastisk!? Laura elsker det stadig

Der er mange steder på nettet du kan finde gode tips til massage, men pas på ikke at være for voldsom det skal være rart og hyggeligt for Jer begge!

Jo hun ligger helt afslappet og små fiser.. så lidt sætter det igang, men ikke nok..

Anmeld

10. april 2011

Worldwide

Høre godt nok mange der siger flaskebørn SKAL af med hømhøm dagligt.. Men det har vi aldrig fået afvide fra vores sp L er og har lige fra fødsel været flaskebarn.. De dage hvor hun har lidt svært ved at komme af med det giver vi hende lidt vand mellem måltiderne, cykler med benene, ligger hende på maven og nuser hende på ryggen, 'maser' hende sammen - ta fat rundt om anklerne og pres forsigtigt benene op mod maven.. Det virker rigtig godt herhjemme Vores SP har sagt til os vi helst skal ungå at give sukkervand - gammelt husmor trik :p Da de små, hvis de for får meget af det kan blive afhæninge..

Hvis det bliver helt galt så kan du jo smutte på apoteket og snakke med dem Men nr1 er da helt klar og se om det ikke kan tages med lidt øvelser ect Ellers kan i jo give NAN HA, hvis det er helt hen i vejret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.