Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så er det vidst lige på tide at der bliver samlet sammen.....
hvem vil ses skriv evt en pb til mig om hvilken dato i kan så sætter jeg det sammen så i får en oversigt. og jeg tænker at det må være i sorø denne gang, evt hos lou87
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mth1987 skriver: så er det vidst lige på tide at der bliver samlet sammen..... hvem vil ses skriv evt en pb til mig om hvilken dato i kan så sætter jeg det sammen så i får en oversigt. og jeg tænker at det må være i sorø denne gang, evt hos lou87
Jeg er frisk self Afventer lige hva du hører fra andre ang datoer
Jeg er på. I smider bare en dato, så skal jeg prøve at rydde kalenderen.
mth1987 skriver: Skal vi sige d. 22 maj. Hvem er friske ?Indtil videre har følgende vist int.Lou87Mth1987NoneotherGrueneCharlotte
Skal vi sige d. 22 maj. Hvem er friske ?Indtil videre har følgende vist int.Lou87Mth1987NoneotherGrueneCharlotte
Jeg kan desværre slet ikk hele næste weekend - men det ok hvis i andre gerne vil mødes.. Så kan det bare ikk blive hos mig..Jeg kan godt weekenden efter både lørdag og søndag.
Lou87 skriver: Jeg kan desværre slet ikk hele næste weekend - men det ok hvis i andre gerne vil mødes.. Så kan det bare ikk blive hos mig..Jeg kan godt weekenden efter både lørdag og søndag.
mth1987 skriver: Jamen så siger vi da bare d. 29 maj i stedet
Jamen så siger vi da bare d. 29 maj i stedet
Hehe det kan vi godt aftale D. 29 kl 13 ?
Lou87 skriver: Hehe det kan vi godt aftale D. 29 kl 13 ?
mth1987 skriver: Jep jeg er frisk så satser vi på der nogen der ser det
Jep jeg er frisk så satser vi på der nogen der ser det
Laver lige en ny debat med ny overskrift osv.. Blir for rodet det andet her
jeg forsøger at få kontakt til polkaprik nogen som kan hjælp???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128