hjælp tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. april 2011

merle2010

min datter er 10 mdr, og ændrer fuldstændig adfærd når jeg er i nærheden af hende.. hun kan sagtens hygge sig med sin far eller andre, men lige pludselig når jeg træder ind i rummet, så pylrer hun og græder og sådan.. hun vil hele tiden op til mig og kaster sig grædende efter mig hvis hun sidder hos andre hvorfor er hun ikke glad når hun er sammen med mig??? er det fordi hun vil puttes og nusses... synes det er så mærkeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

merle2010

kom nu piger

Anmeld

10. april 2011

Bare mig..

merle2010 skriver:

min datter er 10 mdr, og ændrer fuldstændig adfærd når jeg er i nærheden af hende.. hun kan sagtens hygge sig med sin far eller andre, men lige pludselig når jeg træder ind i rummet, så pylrer hun og græder og sådan.. hun vil hele tiden op til mig og kaster sig grædende efter mig hvis hun sidder hos andre hvorfor er hun ikke glad når hun er sammen med mig??? er det fordi hun vil puttes og nusses... synes det er så mærkeligt..

Jah, jeg har ikke noget godt bud, for min datter gør det samme for tiden.. Hun er knap 11 mdr.

Så jeg opper den lige for dig

Anmeld

10. april 2011

Henri84

Alberte er 11 måneder og herhjemme er det helt det samme, og sådan har det være længe efterhånden..

Anmeld

10. april 2011

SussieThyssen

merle2010 skriver:

Det er helt normalt for småbørn i den alder.
Lad dem bare være morsyge..om ikke så længe går det over i den anden grøft...bare vent og se, så nyd det mens det varer

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.