Det er simpelthen så skørt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.484 visninger
36 svar
0 synes godt om
10. april 2011

TbCp

Men idag, inden Liva skulle i bad, rendte hun rundt uden tøj. Pludselig kommer hun drønende og råber "mor jeg skal tisse!"... og så er det jo med at gribe chancen og drøne ud på wc'et og få sat pigebarnet op... Hu sidder så lidt, jeg går ud i køkkenet igen, Carsten stikker så hovedet ud til hende og Liva kigger lige så overrasket på ham og siger "jeg laver pølser!"....

Og ved i hvad... vi blev simpelthen SÅ stolte! over en LORT!

Hvor er det da åndsvagt... Carsten sagde at det kunne godt være det lød mærkeligt, men han havde aldrig været så stolt over hende før

Og vi har bare været så bekymrede herhjemme den sidste tid over at hun slet ingen tegn gjorde til at komme af med bleen... nu ser det da lidt lyst ud igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Laulund87

Dygtig pige

Muligt det er en lort, men kan dælme godt forstå i er stolte

Anmeld

10. april 2011

Sjl-msl-Mkl

Tillykke med pølsen.. Jah man bliver så stolt, min datter har lige smidt nat bleen - så ingen bleer her i godt og vel 10 dage nu.

Anmeld

10. april 2011

anna-jonas

Whhhheeeeeee.................Dygtige Liva. Man kan vel sige at Carsten blev lorte-lykkelig.

Anmeld

10. april 2011

Ni-ko-li-ne

fedt nok!!! Hvor er hun dygtig!

Anmeld

10. april 2011

Laulund87

anna-jonas skriver:

Whhhheeeeeee.................Dygtige Liva. Man kan vel sige at Carsten blev lorte-lykkelig.

Lorte-lykkelig, nu vil jeg gå i seng med et stort smil på læben

Anmeld

10. april 2011

JustAnotherName

Se, der er jeg jo i nogenlunde samme situation i øjeblikket....
Og en Bianca-bæ ville gøre mig sååååå stolt!!  

Herhjemme oplever vi dog fortsat, at det er svært for hende, at give slip andre steder end i bleen, når det er "stort" der skal laves..

MEN som et ekstra bonus, så er Bianca idag gået fra ikke at tisse i bleen men på potten (hun bruger KUN ble om natten nu - jææihh!!) til at hun idag valgte WC'et fremfor potten   ....Og tissede!!!

Det går bare så godt nu med det at tisse, og ikke bruge ble om dagen.
Natbleen har vi ikke så travlt med at tage fra hende. Men stadig så har vi ingen succes-historier med at der bliver "lavet pølser" uden ble på.

Så jeg kan faktisk RIGTIG GODT forstå, at I er meget tilfredse og stolte over Liva's bedrift  

Anmeld

10. april 2011

Klumpe-dumpe

Liva, godt du kunne

Anmeld

11. april 2011

TbCp

Laulund87 skriver:

Dygtig pige

Muligt det er en lort, men kan dælme godt forstå i er stolte

Jamen det er bare så skørt

Anmeld

11. april 2011

TbCp

Sjl-msl-Mkl skriver:

Tillykke med pølsen.. Jah man bliver så stolt, min datter har lige smidt nat bleen - så ingen bleer her i godt og vel 10 dage nu.

Hvor er det flot!!!
Og hun er ikke engang 3 år endnu vel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.