Kunstig numse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.553 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. april 2011

hc=k

Hej piger.

Er der nogle der ved hvor man kan købe sådan nogle trusser med indlæg så man får en større numse??

Jeg har ingen numse overhovedet og ikke nok med at jeg ikke kan passe nogle bukser, nej det gør også ondt når jeg sidder ned

Er der ikke nok nogle der vil hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Aves.

hc=k skriver:

Hej piger.

Er der nogle der ved hvor man kan købe sådan nogle trusser med indlæg så man får en større numse??

Jeg har ingen numse overhovedet og ikke nok med at jeg ikke kan passe nogle bukser, nej det gør også ondt når jeg sidder ned

Jeg ved man kan få noget der ligesom hiver rumpen op...jeg har tænkt jeg skulle have noget der maste den ind, jeg har sådan en aberøv, er sgu ikke så heldigt..

Anmeld

10. april 2011

kamtok

Jeg aner ikke hvor man kan købe sådan nogle, men du skal være velkommen til at få lidt af min ladeport  Ej, spøg til side - håber virkelig der er nogle andre der kan hjælpe dig med at finde det. 

Anmeld

10. april 2011

hc=k

Jeg har godt set at man kan få nogle som strammer ind og løfter op, men mit problem er at jeg overhovedet ikke har noget som helst fedt på ballerne.

Anmeld

3. marts 2012

chuanikwa

hejsa

Man kan købe forskellige trusser med indlæg/silikone hos www.perfectcatwalk.com, det er en dansk webshop, så du kan bare kontakte dem hvis det er noget bestemt søge

Anmeld

4. marts 2012

S.Maria

Prøv at gå ind på ebay.co.uk og søg på butt pads.

Anmeld

4. marts 2012

L&V

hc=k skriver:

Hej piger.

Hunkemoller har haft dem ved ik om de har mere

Anmeld

4. marts 2012

L&V

Månsson skriver:

Hunkemoller har haft dem ved ik om de har mere

Har et par du gerne må købe hvis du ikke kan finde nogle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.