Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tiden er inde til at jeg skal have fundet en smart juniorseng til Kristopher. Jeg havde egentlig tænkt at han skulle have en bil-seng, men jeg er bare ikke så sikker.Er der nogle der vil vise deres juniorseng frem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hc=k skriver: Tiden er inde til at jeg skal have fundet en smart juniorseng til Kristopher. Jeg havde egentlig tænkt at han skulle have en bil-seng, men jeg er bare ikke så sikker.Er der nogle der vil vise deres juniorseng frem?
marcus har lige fået nummer to fra den her reklame (staves)...
http://xn--hansen-mbler-2jb.dk/images/hansen-moebler-tilbudsavis-uge-25.pdf
vi skal hente den imorgen glæder mig vildt meget
Villads har en Kili seng fra sebra..
den kan jo blive til juniorseng når han bliver større.. med forlængersetykke den er smadder flot og retro.. /kan jeg godt lide.. og så skal man ikke købe en ny seng hvert 3 år,,
isabellamor skriver: Villads har en Kili seng fra sebra.. den kan jo blive til juniorseng når han bliver større.. med forlængersetykke den er smadder flot og retro.. /kan jeg godt lide.. og så skal man ikke købe en ny seng hvert 3 år,,
Hvad står sådan en lækker sag i?
Den sprang vi over og købte to af disse her i stedet for...
Her er Bianca's juniorseng, som hun fik til sin 3-års fødselsdag Der kan også sættes sengekant for til at starte med, men det valgte vi fra.
Lærke har en gammel Junoseng. Her til efteråret er det planen hun skal have en halvhøj seng, for at spare lidt plads på hendes værelse (og give hende muligheden for at lege hule indenunder)
arhh jeg nupper altså lige nogle billeder imorgen for jeg magter det simpelthen ikke nu.. var faktisk på vej i seng men har sådan forsømt baby de sidste 4 dage pga. syg tinobasse - men tino har en lastbil seng som er lavet af en snedker SUPER sej, fylder meget men han ELSKER den og det bedste af det hele er at mor og far kan putte sammen med Tino . dog i sammenkrøllet stilling
twinboys skriver: Den sprang vi over og købte to af disse her i stedet for...
Waw fed seng..
pussepige skriver: Waw fed seng..
vi er også super glade for dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128