Anonym skriver:
ok dejligt at der også er andre herinde som har valgt at få det gjort. (er ano da jeg ikke har fortalt veninder og familie det endnu ) Jeg skal til for undersøgelse den 2 maj, hvor der skal tages stilling til størrelse osv, men har hørt at mange fortryder størrelsen når de har fået dem lavet, de synes at de virker for små i forhold til det de har valgt. Jeg vil ikke have dem for store men gerne at det kan ses når man har en pæn kjole. er sådan i tvivl om størrelsen.
Hej,
Størrelsen finder i frem til ved forundersøgelsen, til min forundersøgelse fik jeg en sportsbh på og så lagt et plantat ned i den. Så prøvede vi forskellige plantater i forskellige størrelser..
jeg var en 75B tidligere og har fået 300 cc i hvert bryst, så er nu en 75D/E, størrelsen passer perfekt til mig (160 høj og 55 kg).
Jeg ville ikke have dem for store da jeg også dyrker meget sport..
Jeg gav 27500 for dem. Det var inkl. en overnatning på hospitalet. (hvilket jeg var glad for, da narkosen gjorde mig dårlig med kvalme og opkastninger..
)
I starten var de meget struttende..men efter et års tid faldt de til og har nu et helt naturligt fald (uden at hænge).
Jeg skiftede sportsklub et par år efter jeg fik dem lavet, og når vi havde været i bad, efter træning har der ikke været nogen fra holdet der har kunne se de er "falske". Så de må se meget naturlige ud 
Held og lykke med dine, jeg ved du bliver glad for dem 
knus D.
Anmeld