brystforstørrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.095 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Anonym trådstarter

hey piger.

så er beslutningen taget og jeg har bestilt tid til en brystforstørrelse efter at jeg har ammet mine 2 børn og ikke skal have flere. Men vil høre om der er andre herinde der har fået dem lavet og måske høre lidt om resultat, priser, og størrelse.

Glæder mig enormt men er samtidig også ret nervøs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

hey piger.

så er beslutningen taget og jeg har bestilt tid til en brystforstørrelse efter at jeg har ammet mine 2 børn og ikke skal have flere. Men vil høre om der er andre herinde der har fået dem lavet og måske høre lidt om resultat, priser, og størrelse.

Glæder mig enormt men er samtidig også ret nervøs.

fik mine lavet starten af sidste år, og det er det bedste jeg har gjort for mig selv .. havde virkelig små bryster, og har fået de flotteste strore bryster nu, som jeg virkelig er stolt af! tror du bliver glad for din beslutning. Fik mine lavet på grymer privathospital i skejby, de kostede omkring 40,000 kr (Heldigvis betalte mine forældre!). Synes det hårdeste er ugerne efter hvor man overhovedet ikke må noget som helst, jeg lå i sengen i seks uger, og kunne kun spise frugt og drikke vand. Men det er det hele værd! Held og lykke med det

Anmeld

11. april 2011

LIZO

jeg har lige fået fikset mine igen

blev op første gang i sep 07. men efter at ha ammet zoey og tabt mig en del så var der igen ingen fylde i.. første gang havde jeg 325 ml i i en low profile. denne gang har jeg 480 i en medieum high. men skulle nok ha haft 600 ml i.  for jeg har ikke ret store bryster men fik så meget fordi det var 2 gang...  det e rmegt svært med det størrelser. for jeg har jo ret meget i, men ser ikke ud af meget. er en e 75 nu vil jeg tro. men er ikke sikker for må stadig ikke så med bh. og det er der jo hellere ingen grund til når de sider som de gør er lige begyndt på at sove på maven igen. det er snart 3 måneder siden .  de ligger under musklen

første gang sov jeg hele dagen. fik ikke nok mod kvalemen så brækket mig kontsant. men fik nogle piller der tog smerten- var slemt de første 2 dage, men pillen tog det værste. men var øm og kunne ikke vaske hår selv den første uge. fordi jeg var så øm.

her 2 gang var jeg frisk 3 timer efter. og kunne selv tage tøj og sko på derinde. og var frisk da jeg kom hjem. var øm dagen efter og havde svært ved at komme op. sov på sofaen for at være sikker på zoey ikke fik sparket til mig men efter 1 uge var jeg frisk igen. men kunne ikke løfte zoey..

jeg fik dem lavet på nygart i kbh. det er der hvor de "kendte" os får dem lavet  dem fra de unge mødre, singelliv og paradise

første gang gav jeg 34.000 og 2 gang gav jeg 30.000  men de er pengene vær

vil du vide mere kan du bare skrive

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

ok dejligt at der også er andre herinde som har valgt at få det gjort. (er ano da jeg ikke har fortalt veninder og familie det endnu ) Jeg skal til for undersøgelse den 2 maj, hvor der skal tages stilling til størrelse osv, men har hørt at mange fortryder størrelsen når de har fået dem lavet, de synes at de virker for små i forhold til det de har valgt. Jeg vil ikke have dem for store men gerne at det kan ses når man har en pæn kjole. er sådan i tvivl om størrelsen.

Anmeld

11. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

ok dejligt at der også er andre herinde som har valgt at få det gjort. (er ano da jeg ikke har fortalt veninder og familie det endnu ) Jeg skal til for undersøgelse den 2 maj, hvor der skal tages stilling til størrelse osv, men har hørt at mange fortryder størrelsen når de har fået dem lavet, de synes at de virker for små i forhold til det de har valgt. Jeg vil ikke have dem for store men gerne at det kan ses når man har en pæn kjole. er sådan i tvivl om størrelsen.

Synes du skal have en c skål mindst, så kan du stadig finde flotte bh'er og så bliver de ikke for store men hellere en skål for store, end en skål for lille vil jeg sige.

Anmeld

13. april 2011

FrkDitte

Anonym skriver:

Hej,

Størrelsen finder i frem til ved forundersøgelsen,  til min forundersøgelse fik jeg en sportsbh på og så lagt et plantat ned i den. Så prøvede vi forskellige plantater i forskellige størrelser..

jeg var en 75B tidligere og har fået 300 cc i hvert bryst, så er nu en 75D/E, størrelsen passer perfekt til mig (160 høj og 55 kg).

Jeg ville ikke have dem for store da jeg også dyrker meget sport..

Jeg gav 27500 for dem. Det var inkl. en overnatning på hospitalet. (hvilket jeg var glad for, da narkosen gjorde mig dårlig med kvalme og opkastninger..)

I starten var de meget struttende..men efter et års tid faldt de til og har nu et helt naturligt fald (uden at hænge).

Jeg skiftede sportsklub et par år efter jeg fik dem lavet, og når vi havde været i bad, efter træning har der ikke været nogen fra holdet der har kunne se de er "falske". Så de må se meget naturlige ud

Held og lykke med dine, jeg ved du bliver glad for dem

knus D.

Anmeld

13. april 2011

Fru Christensen

Frk. Ditte: Hvor har du fået lavet henne? Jeg overvejer også meget kraftigt at skal have gjort noget ved mine. Skal dog lige have barn nr. to først og så skal der altså gøres noget

Anmeld

13. april 2011

FrkDitte

mor_til_skøn_prinsesse skriver:

Frk. Ditte: Hvor har du fået lavet henne? Jeg overvejer også meget kraftigt at skal have gjort noget ved mine. Skal dog lige have barn nr. to først og så skal der altså gøres noget

Hos Århus speciallægecenter i Skejby. Nu hedder det Aros Privathospital. Kan kun anbefale stedet

Jeg fik lavet mine i 2006..

Knus D.

Anmeld

14. april 2011

Fru Christensen

Tak for svar. Det lyder godt. Det er også der jeg har i tankerne  Har hørt fra et par stykker der har fået det gjort der og de har i hvert fald været helt tilfredse...

Anmeld

14. april 2011

MissJuels

Lige et spørgsmål til jer der har fået lavet bryster, hvordan fik i råd, har i sparet op, lånt penge eller hvordan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.