Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor meget for sættet med de stribede bukser og blå bluse? Sammen og hver for sig? Porto?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej
For bukserne vil jeg gerne have 150 - de er brugt 2-3 gange og har giver 300 kr for dem. Blusen er fra H&M og den kan du få for 20 kr. Den er også brugt 2-3 gange. Porto 21 eller 30
BILLEDE 11 & 12 SOLGT
BILLEDE 2 SOLGT
billedet med alle strømperne på... hvad str er de? og hvad er pris inkl porto
Mvh Sara
lærkes_mor skriver: billedet med alle strømperne på... hvad str er de? og hvad er pris inkl porto Mvh Sara
Hej Sara
Strømperne hedder str 19/22 eller 20/22.
Er det strømperne på begge billede eller blot det ene med flest.
Du kan få alle sammen for 70 inkl porto
Hvordan er standen på dem?
Det var det ene billede jeg spurgte til, men mest fordi der var flest sokker på det billede.
Sokkerne på det andet billede, er de meget tykke og blir for varme til nu?
lærkes_mor skriver: Hvordan er standen på dem? Det var det ene billede jeg spurgte til, men mest fordi der var flest sokker på det billede. Sokkerne på det andet billede, er de meget tykke og blir for varme til nu?
Syntes de er i fin stand - brugte men ikke slidte ..det ene billede med lidt strømper er lidt tykke ....
De andre er alm strømper...For dem kan vi sige 55 inkl
bullerbassen skriver: Syntes de er i fin stand - brugte men ikke slidte ..det ene billede med lidt strømper er lidt tykke .... De andre er alm strømper...For dem kan vi sige 55 inkl
Tak for svar...
Jeg går lige i tænke boks og så vender jeg tilbage :-)
lærkes_mor skriver: Tak for svar... Jeg går lige i tænke boks og så vender jeg tilbage :-)
Det er bare i orden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128