Tusind tak, Milka

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Skouboe

For at slæbe bøtter og det hele til Ølstykke, for at passe Silja, for sludder og sladder og i det hele taget en skøn weekend...

Og hvor er de dog bare skønne dine unger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

JustAnotherName

Ihh, gid man var en nabo, der lige havde kunnet kigge forbi også

Anmeld

10. april 2011

Skouboe

Ihh, gid man var en nabo, der lige havde kunnet kigge forbi også

Det er jeg helt sikker på at vi alle sammen ville have syntes var fedt.. Det var ihvertfald skønt at se bøtterne igen, og jeg var meget overrasket over at de kunne huske huset og mig.. Men det var helt tydeligt at der var noget der virkede bekendt.

Anmeld

10. april 2011

Bondepigen

Lad os da flytte i kollektiv, så kan vi allesammen hjælpe hinanden med børn i trodsalderen, passe hinandens børn og dyrke økologiske grøntsager....

Anmeld

10. april 2011

Milka

det var bare så hyggeligt!! det er så fedt at du gider have os på besøg 

jeg har billeder af smukke-silja jeg gerne vil dele men skal lige have styr på hystade-lilja først 

Anmeld

10. april 2011

Barbamama

Bondepigen skriver:

Lad os da flytte i kollektiv, så kan vi allesammen hjælpe hinanden med børn i trodsalderen, passe hinandens børn og dyrke økologiske grøntsager....

Jaaa fedt!!!

Anmeld

10. april 2011

Barbamama

Bondepigen skriver:

Eller også laver vi et Navlestrengs-ollekolle når den tid kommer

Anmeld

10. april 2011

Skouboe

Bondepigen skriver:

Så længe JEG slipper for både mine egen og andres unger i trodsalderen, er det helt fint med mig. Jeg skal nok luge grøntsagerne

Anmeld

10. april 2011

Skouboe

Milka skriver:

det var bare så hyggeligt!! det er så fedt at du gider have os på besøg 

jeg har billeder af smukke-silja jeg gerne vil dele men skal lige have styr på hystade-lilja først 

Jeg glæder mig til at se dem i stor størrelse

Sig til Bille at hun skal være sød og lægge sig til at sove, ellers kommer jeg med hunden og kysser hende over det hele...

Anmeld

10. april 2011

Bondepigen

michella80 skriver:

Eller også laver vi et Navlestrengs-ollekolle når den tid kommer

Ja og så kan vi feste, og så har vi en masse unger der kan passe OS op, hvis vi har opdraget dem ordentlig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.