Gravid 24.Uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Hulubulu86

Er endelig begyndt at faa en smule mave. Billede-kvaliteten er ikke saa god men manden er for traet til at tage ordentlige billeder naar han kommer hjem fra arbejde, saa maa ty til min Iphone (og burde maaske have redt sengen inden )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

celkt

en fin lille top mave... men uden at fornærme dig, hvordan kan man have så lidt mave i uge 24?!?...

Med mine tre, og altså også den første, lignede jeg jo nærmest at jeg var parat til at føde i uge 24... hihi... og det er altså meget lidt morsomt, når folk kommer også spørger om det ikke er hårdt at være gået over tid, når man kun er 30 uger henne....

Men okay, jeg er også lidt rundere i faconen end dig, måske er det det der gør det...

Anmeld

10. april 2011

Hulubulu86

Tak for kommentaren

Laegen fortalte at det er pga min lange overkrop at jeg ikke er stoerre end jeg er nu, og samtidig ogsaa fordi jeg hele tiden har dyrket en del fitness saa havde nogle ''veludviklede'' mavemuskler.

Men eeej hvor ville jeg godt at den snart blev lidt stoerre, hoerer jo ligesom med til en graviditet. Kan stadig bruge stortset alt mit gamle toej (brysterne er vokset saa nogle toppe duer ikke laengere), burde jeg sikkert vaere glad for, men ville godt at man kunne se tydeligt at jeg var gravid (og ikke bare se ud som efter en god middag)

Hehe det er egentlig sjovt at der er saa stor forskel paa mavestoerrelsen hos kvinder. Har selv siddet og sammenlignet med billeder paa nettet og det kan goere en helt forvirret/urolig. Bliver jo naesten helt misundelig paa dig

Anmeld

10. april 2011

Jemion

Fin mave

Anmeld

10. april 2011

Victoriasmor88

Jeg er ikke meget større end dig og jeg er i uge 25 i morgen  Jeg fik også afvide at det var grundet min lange overkrop, er også en meget slank pige i forvejen.. Min jordemoder sagde at den nok virkelig ville begynde at vokse om en måneds tid. 

Jeg har fået mange underlige bemærkninger i min graviditet der har gjort mig utrolig ked af det, folk har b.la tvivlet på om jeg fortalte sandheden om hvor langt jeg var henne Min pige har præcis den længde hun skal have og en vægt lidt over gennemsnittet, så jeg gemmer hende bare godt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.