Ja ok, lidt akavet at skrive anonymt måske, for så ved i ikk hvem det er, men har bare ikke lyst til at stå frem med problemerne lige sådan.
Det her bliver verdens ringeste salgstale, og kommer måske mere til at lyde som en "derfor skal du IKKE vælge mig"-ting, men sådan skal det ikke forstås. Jeg er bare nødt til at være ærlig omkring mine omstændigheder, så ikke forventningerne bliver for høje..
Jeg søger veninder i Århus.. Og når jeg siger Århus, så Århus og omegn. Randers er fx for langt væk, for det skal ikke være en besværlig rejse at ses.. Jeg er studerende, i start-tyverne, bor med min kæreste og vi venter barn senere på året..
Jeg har været mange hårde ting igennem i livet, specielt socialt, og derfor har jeg udviklet en mistillid overfor andre mennesker, så jeg ikke har venner. Jeg er blevet dårlig til at binde mig.. Men nu er jeg startet på et studie hvor jeg har få timer, og jeg tror snart jeg bliver deprimeret af at sidde herhjemme alene hver dag og kun se min kæreste. Snakker en del med folk på nettet, men det er ikke nok.. Jeg kan mærke jeg er begyndt at få det skidt, fordi jeg føler mig alene. Føler mig ensom.
Mit problem er som sagt, at jeg har svært ved at blive venner. Der må ikke forventes for meget af mig for tidligt, pga. tillidsproblemerne. Jeg har brug for lige at lære dig at kende langsomt.. Jeg er ikke typen der vil mødes konstant, sådan er jeg ikke.. Og ærlighed er vigtigt. Det skal være ok, at jeg siger: "Jeg beklager, men jeg har altså ikke lyst til at ses i dag" - sådan at jeg ikke skal lade som om, at det er fordi jeg skal et eller andet.
Vi skal - med tiden - kunne snakke om nært og fjernt. For mig er åbenhed vigtigt, og jeg har det skidt med mennesker, der har en skarp facade oppe og ikke er sig selv med for mange forsvarsmekanismer.
Du skal kunne acceptere mig som jeg er: Damaged goods! Jeg siger det ikke for at skræmme nogen væk, men fordi for store forventninger ikke er noget, som jeg kan leve op til..
Du skal helst være i 20'erne... Skriv herinde, hvis det har interesse, måske fortæl lidt om dig, og om du kan acceptere, at jeg desværre er lidt "skadet". - Ikke mentalt, bestemt ikke
Men følelsesmæssigt. Så kontakter jeg dig pr. privatmail..