Klitgaard skriver:
Ja jeg plejer ikke rigtig at pynte til påske ,men sidste år var Emilie træt af vi ikke havde pyntet og nu har jeg lovet hende at i år pynter vi til påske så jeg er også begyndt at købe lidt og har også lidt jeg har fået i gave .
Men hvornår pynter man op havde tænkt lidt at begynde lidt i morgen sammen med Emilie hvis hun kan holde til ,men er det for tidlig ?
Knus Rikke
Det er sååå hyggeligt med påskepynt, men praktiserer det ikke selv!
Min mor har altid pyntet til påske, Og hun pyntede op i for en uges tid siden, for det er da lidt træls at pynte en masse, for at det bare skal ned igen om kort tid.
Jeg elsker påskepynt lige så meget som julepynt, men det er bare ikke det samme her som i min barndom. Måske fordi jeg ikke er det store ordensmenneske som min mor, så kommer det bare til at se mere rodet ud... Men måske når ungerne bliver større og jeg forhåbentlig har mere overskud, for lige nu orker jeg ikke... Vi burde gøre forårsrent, men det bliver der bare heller ikke, før jeg har født i juli, såååå...
Men hyg dig da sammen med tøsepigen, og gør det hurtigst muligt. Jo længere det er der, jo hyggeligere!
Elsker påsken, lige så meget som julen!!!!
Anmeld