Påske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.581 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Klitgaard

Ja jeg plejer ikke rigtig at pynte til påske ,men sidste år var Emilie træt af vi ikke havde pyntet og nu har jeg lovet hende at i år pynter vi til påske så jeg er også begyndt at købe lidt og har også lidt jeg har fået i gave .

Men hvornår pynter man op havde tænkt lidt at begynde lidt i morgen sammen med Emilie hvis hun kan holde til ,men er det for tidlig ?

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

KWL

Jeg er slet ikke til Påsketing.

Men kan huske at min mor pyntede op ugen før påske. Så jeg synes da det ville være hyggeligt for jer to tøser i morgen hvis hun er frisk på det

Anmeld

10. april 2011

Klitgaard

Kristinewl skriver:

Jeg er slet ikke til Påsketing.

Men kan huske at min mor pyntede op ugen før påske. Så jeg synes da det ville være hyggeligt for jer to tøser i morgen hvis hun er frisk på det

Jeg er heller ik så meget til påsketing ,men nu har jeg fundet lidt det er fint synes jeg ,det bliver heller ikke så meget og det bliver meget meget sådan noget med påskeblomster i potter og så karse  og grene med lidt pynt på og lidt andet til at stå til pynt og hænge på min tallerkenrække i køkkenet .

Tror vi begynder i morgen glæder mig helt til det

Anmeld

10. april 2011

KWL

Jamen det er også hyggeligt sammen med ungerne.

Hmm...måske skulle jeg også pynte op ....bare lidt

Anmeld

10. april 2011

<3

Øhhh Tjalfe og jeg gik i gang for små 2 uger siden da han alligevel var hjemme en dag sløj Så vi har utallige perleplader med påskeharer og kyllinger, pustet æg og malet på dem og hængt op i troldepile grene. Så har vi malet på papmache æg fra Panduro med fjer som også hænger på vores grene og to papmache kyllinger er det også blevet til. Dertil en håndfuld pap æg og så er der de udklip vi har lavet...

Ja så vi har påskepyntet en smule

Anmeld

10. april 2011

Bondepigen

Klitgaard skriver:

Ja jeg plejer ikke rigtig at pynte til påske ,men sidste år var Emilie træt af vi ikke havde pyntet og nu har jeg lovet hende at i år pynter vi til påske så jeg er også begyndt at købe lidt og har også lidt jeg har fået i gave .

Men hvornår pynter man op havde tænkt lidt at begynde lidt i morgen sammen med Emilie hvis hun kan holde til ,men er det for tidlig ?

Knus Rikke

Det er sååå hyggeligt med påskepynt, men praktiserer det ikke selv!

Min mor har altid pyntet til påske, Og hun pyntede op i for en uges tid siden, for det er da lidt træls at pynte en masse, for at det bare skal ned igen om kort tid.

Jeg elsker påskepynt lige så meget som julepynt, men det er bare ikke det samme her som i min barndom. Måske fordi jeg ikke er det store ordensmenneske som min mor, så kommer det bare til at se mere rodet ud... Men måske når ungerne bliver større og jeg forhåbentlig har mere overskud, for lige nu orker jeg ikke... Vi burde gøre forårsrent, men det bliver der bare heller ikke, før jeg har født i juli, såååå...

Men hyg dig da sammen med tøsepigen, og gør det hurtigst muligt. Jo længere det er der, jo hyggeligere!

Elsker påsken, lige så meget som julen!!!!

Anmeld

10. april 2011

Klitgaard

Kirle skriver:

Øhhh Tjalfe og jeg gik i gang for små 2 uger siden da han alligevel var hjemme en dag sløj Så vi har utallige perleplader med påskeharer og kyllinger, pustet æg og malet på dem og hængt op i troldepile grene. Så har vi malet på papmache æg fra Panduro med fjer som også hænger på vores grene og to papmache kyllinger er det også blevet til. Dertil en håndfuld pap æg og så er der de udklip vi har lavet...

Ja så vi har påskepyntet en smule

Hvor lyder det bare hyggeligt sikke kreative i er

Anmeld

10. april 2011

Klitgaard

Bondepigen skriver:

Det er sååå hyggeligt med påskepynt, men praktiserer det ikke selv!

Min mor har altid pyntet til påske, Og hun pyntede op i for en uges tid siden, for det er da lidt træls at pynte en masse, for at det bare skal ned igen om kort tid.

Jeg elsker påskepynt lige så meget som julepynt, men det er bare ikke det samme her som i min barndom. Måske fordi jeg ikke er det store ordensmenneske som min mor, så kommer det bare til at se mere rodet ud... Men måske når ungerne bliver større og jeg forhåbentlig har mere overskud, for lige nu orker jeg ikke... Vi burde gøre forårsrent, men det bliver der bare heller ikke, før jeg har født i juli, såååå...

Men hyg dig da sammen med tøsepigen, og gør det hurtigst muligt. Jo længere det er der, jo hyggeligere!

Elsker påsken, lige så meget som julen!!!!

Jeg har også altid været vant til min mor pyntede op men har aldrig selv haft lyst men det har jeg nu (gad vide om det er noget der kommer med alderen ) Kan godt forstå du ikke lige orker med de graviditets problemer du har god bedring med dem .

Anmeld

10. april 2011

<3

Klitgaard skriver:

Hvor lyder det bare hyggeligt sikke kreative i er

Ja vi hygger så meget med alt sådan noget men faren herhjemme har sagt at nu er det kun på grenene vi må pynte videre på og det er ok. Der skal jo også laves pynt næste år og næste år igen

Anmeld

10. april 2011

Bondepigen

Klitgaard skriver:

Jeg har også altid været vant til min mor pyntede op men har aldrig selv haft lyst men det har jeg nu (gad vide om det er noget der kommer med alderen ) Kan godt forstå du ikke lige orker med de graviditets problemer du har god bedring med dem .

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.