Elsker ham stadig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.345 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. oktober 2008

Anonym trådstarter

Det er 4 måneder siden min datters far gik fra mig... Jeg har haft det godt og synes jeg var begyndt at komme videre. Men det er jeg ikke. Jeg står nu og skal til at flytte til en anden by og jeg er begyndt at spekulere på om det er det rigtige jeg gør. Når jeg flytter forsvinder alt håb om at få min lille familie tilbage og det skræmmer mig voldsomt... Jeg elsker ham stadig og det æder mig op at jeg skal leve mit liv alene og ikke sammen med ham :,( Er det normalt at have så stærke følelser efter 4 måneder? Jeg synes jo at jeg burde være kommet videre efterhånden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Honningblomst

Anonym skriver:

Det er 4 måneder siden min datters far gik fra mig... Jeg har haft det godt og synes jeg var begyndt at komme videre. Men det er jeg ikke. Jeg står nu og skal til at flytte til en anden by og jeg er begyndt at spekulere på om det er det rigtige jeg gør. Når jeg flytter forsvinder alt håb om at få min lille familie tilbage og det skræmmer mig voldsomt... Jeg elsker ham stadig og det æder mig op at jeg skal leve mit liv alene og ikke sammen med ham :,( Er det normalt at have så stærke følelser efter 4 måneder? Jeg synes jo at jeg burde være kommet videre efterhånden...

Åh, stakkels dig...det lyder altså ret hårdt og opslidende....Ja, jeg tror desværre eller heldigvis måske, at det er meget normalt. Har læst mig til at det i gennemsnit tager 9 mdr. at komme sig over en skilsmisse, hvordan det så lige er regnet ud. Men noget tyder på at det tager lang tid...det er en proces som du jo desværre skal igennem...
De bedste tanker...
Eva

Anmeld

23. oktober 2008

MorCamilla

Hej Ano..

Hvor må det være forfærdeligt for dig.. Hvorfor mister du alt håb om at der skal være jer to hvis du flytter?? Flytter du langt væk eller sådan noget..

Jeg ville gerne at jeg kunne give dit et råd med på vejen, men det kan jeg desværre ikke rigtig, jeg vil blot skrive at jeg håber du kommer videre... Selv om det tager lang tid...Desværre...

Knus fra Camilla.

Anmeld

23. oktober 2008

Anonym trådstarter

Jeg flytter 200km væk 54.png Men jeg vil gerne flytte men samtidig ikke. Alt håb er dog ikke ude for som han lige har sagt i dag så ved man jo aldrig hvad der sker i fremtiden, heller ikke selvom jeg flytter 60.png Tror det bliver godt at flytte for os begge 2 så vi kan finde og nyde os selv i et stykke tid. Så kan det jo være vi finder sammen igen engang eller også kommer jeg videre 60.png

Tak for jeres svar 60.png

Anmeld

24. oktober 2008

MorCamilla

Anonym skriver:

Jeg flytter 200km væk 54.png Men jeg vil gerne flytte men samtidig ikke. Alt håb er dog ikke ude for som han lige har sagt i dag så ved man jo aldrig hvad der sker i fremtiden, heller ikke selvom jeg flytter 60.png Tror det bliver godt at flytte for os begge 2 så vi kan finde og nyde os selv i et stykke tid. Så kan det jo være vi finder sammen igen engang eller også kommer jeg videre 60.png

Tak for jeres svar 60.png

Okay det var da også noget stykke væk... Men som du også selv skriver så håber jeg at I får tid til at nyde jer selv lidt. Og ja iongen ved hvad fremtiden bringer...
Nu må du ikke misforstå det jeg skal til at skrive, men du må ikke gå og håbe på at I finder sammen igen om X antal måneder/år, det vil ødelægge dig.. Jeg kan godt forstå du håber det, men det er bare så farligt at håbe på sådan noget.. Hvis nu han finder en anden (nu siger jeg ikke at han gør det, men hvis nu) så vil du være helt "fortabt" (ved ikke lige hvilket ord jeg skal bruge) men du vil gå og vente på ham og pludselig er han lykkelig med en anden.. Jeg siger IKKE at det sker, men muligheden er der....
Håber du forstod hvad jeg mener...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.